TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Audi“ Ženevoje pristatys greitesnį ir įspūdingesnį R8

2015 03 03 11:31
Antros laidos "Audi R8" sugeba važiuoti didžiausiu 330 km/h greičiu.  Gamintojo nuotrauka

Tarp įspūdingiausių Tarptautinės Ženevos (Šveicarija) automobilių parodos pasaulinių premjerų - antros laidos superautomobilis "Audi R8".

Tai įspūdingo dizaino, kvapą gniaužiančių charakteristikų sportinis automobilis, kurio kėbulo viduryje gali būti montuojamas 449 kW (610 AG) pajėgumo V10 variklis, bolidą iki 100 km/val. nuskraidinantis vos per 3,2 sek. Maksimalus naujojo R8 greitis- 330 km/val.

Vairuotojui už nugaros įkomponuotas aukštų sūkių variklis, lengvo lydinio rėmas ir kėbulas, naujos konstrukcijos "quattro" visų ratų pavara ir visiška sukimo momento kontrolė – tai pagrindiniai naujojo "Audi R8" privalumai.

„Padidintos galios modifikacija R8 V10 plus – galingiausias ir greičiausias serijinės gamybos "Audi" automobilis“, – tvirtina bendrovės vyr. inžinierius, prof. Dr. Ulrichas Hackenbergas, neužmiršdamas priminti, jog R8 sukurtas glaudžiai bendradarbiaujant lenktyninių bolidų konstruktoriams ir „įprastų” sportinių automobilių kūrėjams, todėl beveik neturi apribojimų, dėl kurių galingi trasų valdovai dažnai nepritampa viešojo eismo keliuose.

"Audi R8" variklio skyriuje gali būti sumontuotas vienas iš dviejų 5.2 FSI benzininių variklių. Bazinės modifikacijos versijų automobiliuose montuojamas 397 kW (540 AG) galios variklis. Pageidaujantiems daugiau galios, įspūdį darys papildomos įrangos 449 kW (610 AG) motoras. Variklio judesį valdo naujoviškos konstrukcijos S tronic 7 laipsnių automatinė pavarų dėžė, o ratams paskirsto taip pat naujos kartos "quattro" visų ratų pavara.

"Audi drive select" automobilio parametrų reguliavimo sistemoje atsirado naujas prisitaikantis režimas, operatyviai keičiantis automobilio parametrus, priderindamas juos prie faktinio ratų sukibimo su keliu.

Padidintos galios "R8 V10 plus" sveria vos 1454 kg. Nepaisant daugybės kėbulo ir rėmo standumą didinančių konstrukcinių pakeitimų, naujasis "Audi R8" vidutiniškai 50 kg lengvesnis už pirmtaką. Iš optimaliai parinktų lydinių derinio nulietas "Audi Space Frame" (ASF) rėmas užtikrina nedidelį automobilio svorį ir tolygų jo paskirstymą tarp ašių.

Sportinė važiuoklė su nepriklausoma pakaba taip pat pagaminta iš lengvų ir patvarių lydinių. Ji užtikrina puikias automobilio eigos savybes.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"