TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

"BMW 7" planuoja veržlų startą

2015 06 14 6:00
„BMW 7“ Gamintojo nuotrauka

„BMW Welt“ būstinėje Vokietijos automobilių koncernas šią savaitę pristatė didžiausią savo šių metų premjerą – naują „BMW 7“ seriją. Gamintojo teigimu, naujasis BMW flagmanas pasižymi išskirtiniais prabangos, komforto, inovacijų ir efektyvumo parametrais.

„Neabejojame, kad naujasis „BMW 7“ jau tapo nauju etalonu premium segmente. Nė vienas kitas modelis neturi tokių technologinių sprendimų, kurie yra įgyvendinti „BMW 7“. Jis moka pats įvažiuoti ar išvažiuoti iš stovėjimo vietos, neviršyti maksimalaus leistino greičio, prisitaikyti prie kelio dangos lygumo, leidžia multimedijos sistemą valdyti gestais ir turi daugybę kitų automobiliuose dar nematytų technologijų. Tikime, kad šis modelis sulauks sėkmės ir Lietuvoje, nes susidomėjimą jau jaučiame – dar iki modelio premjeros priėmėme pirmuosius „BMW 7“ užsakymus“, – sakė BMW įgaliotosios atstovės Lietuvoje „Krasta Auto“ generalinis direktorius Olegas Martyniuk.

„BMW 7“ automobilių serijinė gamyba bus vykdoma BMW prabangių sedanų gamykloje Dingolfinge, Vokietijoje. Lietuvoje, „Krasta Auto” salonuose „BMW 7“ pasirodys tuo pat metu, kaip ir kitose Europos šalyse – nuo spalio pabaigos.

Lazeriniai žibintai

Iš išorės 7 serijos modelis atrodo modernios, sportiškai elegantiškos, prabangios išvaizdos. Į akis išsyk krenta priekiniai žibintai, kurie yra lazeriniai, panašūs į tuos, kurie diegiami „BMW i8“. Jie žymiai pagerina matomumą vairuotojui. BMW skaičiuoja, kad tokių šviestuvų spindulys dukart ilgesnis nei LED žibintų ir siekia 600 metrų – tiek, kiek sudarytų du Vilniaus televizijos bokštai. Spindulys ne tik ilgesnis, bet ir pati šviesa yra ryškesnė, balta, neakina iš priekio atvažiuojančių vairuotojų.

Nors atrodo gan tipiškai, „BMW 7“ priekyje esančios radiatoriaus grotelės yra neįprastos. Jos papildomai atlieka svarbią funkciją – automatiškai prasiveria ar užsidaro pagal tai, kiek oro reikia paduoti varikliui aušinti.

Funkcionalaus dizaino elementų BMW įdiegė ir daugiau. Pavyzdžiui, šoniniai veidrodėliai turi integruotą specialų apšvietimą, kuris pasitinka prie automobilio artėjantį vairuotoją suformuodamas šviesos „kilimą“ ant grindinio palei automobilį.

Valdymas gestais

Centriniame prietaisų skyde įdiegtas lietimui jautrus ekranas. Jį valdyti galima ne tik liečiant ar tobulai veikiančiomis balso komandomis, bet ir gestais – piršto judesiu galima pagarsinti ar nutylinti garso sistemą, atsiliepti į skambutį, rankos mostu jį atmesti ir pan.

Dar viena naujovė automobilyje – galimybė įkrauti telefono bateriją bevieliu būdu.

Visos sėdynės turi masažo funkcijas, o ypatingą komfortą gali pajausti sėdintis gale – nustūmus priekinę keleivio sėdynę į priekį, išsilanksto pagalvėlė kojoms, jas galima pilnai ištiesti, tad „BMW 7“ greitai virs patogiausiu biuru arba poilsio kambariu ant ratų.

Lengviausias savo klasėje

Naujasis „BMW 7“ sedanas tapo 130 kg lengvesnis nei jo pirmtakas – koncernas teigia, kad tai bus lengviausias automobilis tarp savo konkurentų. Sumažinti svorį koncernui pavyko kėbulo fragmentuose naudojant anglies pluoštą – medžiagą, kuri plačiai taikoma ir hibridiniame superautomobilyje „BMW i8“.

„BMW 7“ įdiegtos pakabos bei važiuoklės inovacijos, kartu su mažesniu automobilio svoriu, padidins modelio dinamiškumą ir komfortišką važiavimą. Viena tokių naujovių – pakabos technologija, kuri automatiškai išlygina automobilį važiuojant per nelygias kelio vietas. Automobilio stabilumą ir manevringumą padidins ir aktyvaus vairavimo sistema, kuri kontroliuoja galinių ratų pasukimo kampą.

BMW 7“ kūrėjai tikina, kad naujas modelis taip pat bus efektyviausias savo segmente. Į prabangų sedaną vokiečiai montuos naujos kartos šešių cilindrų V8 variklius. Automobilis bus siūlomas su dviem benzininiais arba dviem dyzeliniais motorais, taip pat su hibridine pavara.

Hibridinė, iš tinklo įkraunama „BMW 740e“ versija turės 2 l 190 kW/258 AG galios benzininį ir 70 kW/95 AG galios elektros variklius. Hibrido degalų sąnaudos 100 km tesieks 2,1 litro, o vien elektros pavara sedanas galės nuvažiuoti iki 40 km atstumą ir išvystyti maksimalų 120 km/val. greitį.

Galingiausia bus „BMW 750i xDrive“ versija su benzininiu 4,4 l darbinio tūrio varikliu, išvystančiu 330 kW/450 AG ir maksimalų 650 Nm sukimo momentą. Iki 100 km/val. šis modelis įsibėgės per 4,4 sekundės.

Dyzeliniai varikliai leis 5,1 metro ilgio automobiliu važiuoti itin taupiai. Ekonomiškiausias bus „BMW 730d“ modelis su 3 l 195 kW/265 AG agregatu. Automobilis, kuris iki 100 km/val. greičio įsibėgėja per 6,1 sek., šimtui kilometrų nuvažiuoti tesunaudos 4,9-4,5 l degalų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"