TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„BMW i8“ – žaliamobilių flango torpeda?

2014 08 17 6:00
Naujasis „BMW i8“ žavi ne tik markės gerbėjus, bet paslapčia - ir konkurentus.  Gamintojo nuotrauka

Hibridinės mašinos ir elektromobiliai ilgai laukė savo sėkmės valandos. Rodos, tam, kad pirmasis žaliasis automobilis taptų populiarus prireikė bavarų genialumo.

Parduotų, bet neturi

Hibridinis „BMW i8“ ką tik pradėtas pardavinėti, tačiau klientai jau rikiuojami į 10 mėnesių laukimo eilę.Pirmuosius savininkus BMW i8 pasiekė prieš keletą savaičių, o dabar šį 126 tūkst. eurų (435 tūkst. Lt) kainuojantį modelį užsisakantiems tenka susitaikyti, kad automobilio reikės laukti iki kitos vasaros.

Daugiausiai i8 užsakymų priėmė Londone įsikūrę „BMW i“ salono pardavėjai – jie be didelio vargo pardavė 170 šių automobilių ir galėtų parduoti dar daugiau, tačiau neturi ką.

„Ateina daugybė žmonių, kurie prašo parduoti demonstracinį automobilį. Daug kas tiesiog rėžia: sakyk, kokia kaina“, – teigė šio padalinio pardavimų vadovas Peteris Adamsas. Jis pripažino, kad buvo apstulbęs dėl i8 populiarumo.

Nenori taršos mokesčio

Tokia sėkmė turėtų būti tarsi palengvėjimas vokiečiams, kurie ėmėsi rizikingo projekto – už „Aston Martin“ kainą siūlyti automobilį, kuris turi trijų cilindrų variklį ir elektros motorą.

Beveik 1500 kg sveriantis 4,7 m ilgio kupė turi BMW sukurtą elektra įkraunamą hibridinę sistemą, kurią sudaro trijų cilindrų 1.5 l, 231 AG benzininis variklis su dviguba turbina, sukantis galinius ratus, ir 95 kW/131 AG elektros motoras, kurio galia siunčiama priekinei ašiai.

Bendra šios sistemos galia siekia 362 AG, o maksimalus sukimo momentas – 570 Nm. Įspūdingos charakteristikos tuo nesibaigia. Įsibėgėjimas iki 100 km/val. trunka tik 4,4 sek., o vidutinės degalų sąnaudos siekia vos 2,1 l/100 km.

Gamintojai žada, kad neviršijant 120 km/val. greičio, i8 gali 37 km nuvažiuoti vien tik elektros režimu.

Kadangi CO2 emisija yra tik 49 g/km, i8 savininkams nereikia mokėti taršos mokesčio Londone. P. Adamso teigimu, tai yra vienas svarbesnių faktorių, skatinančių žmones pirkti šį hibridą.

„Neįtikėtinai daug žmonių sako, kad jie nenori mokėti šio mokesčio“, – sakė jis.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"