TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Bugatti Chiron“: galios ir greičio rekordai

2015 12 02 6:00
„Bugatti Chiron“ superautomobilis nemažai dizaino bruožų turėtų perimti iš šį rudenį Frankfurto automobilių parodoje gamintojo pristatyto koncepcinio „Gran Turismo" modelio. Tomo Fedaravičiaus (LŽ) nuotrauka

Superautomobilių gamintojas „Bugatti“ patvirtino, kad greičiausią visų laikų jo serijinės gamybos automobilį „Veyron“ pakeis neabejotinai bent jau dalį šio savybių pranoksiantis „Chiron“ modelis. „Volkswagen“ koncernui priklausantis gamintojas superautomobilį ketina oficialiai pristatyti kitų metų kovą Ženevoje vyksiančioje tarptautinėje parodoje.

Nors oficialios būsimo superautomobilio techninės specifikacijos dar nėra žinomos, „Bugatti“ atstovų teigimu, tai bus „galingiausias, greičiausias, prabangiausias ir išskirtiniausias serijinės gamybos automobilis“.

Klientų netrūksta

Bendrovė „Bugatti“ jau patvirtino sulaukusi daugiau nei 100 išankstinių „Chiron“ užsakymų – tai beveik penktadalis to, kiek per dešimtmetį iki 2014 metų, kai buvo baigta modelio gamyba, iš gamyklos išriedėjo „Veyron“ automobilių.

„Mūsų užsakymų knyga jau gerai užpildyta. Ir nesvarbu, jog mūsų klientai dar neturėjo galimybės išbandyti fantastiškų šio automobilio galimybių“, – teigė „Bugatti“ bosas Wolfgangas Duerheimeris.

Žinoma, kad naująjį „Chiron“ varys 8 l darbinio tūrio 16 cilindrų variklis su keturiomis turbinomis, generuojantis 1200 AG. Tai W. Duerheimeris atskleidė dar šį rudenį vykusioje Frankfurto automobilių parodoje, kur pristatė koncepcinį „Gran Turismo“ modelį.

Dalį koncepto kėbulo bruožų neabejotinai išvysime ir naujajame „Chiron“. Bendrovės vadovo teigimu, tai bus „labai išraiškinga centrinė kėbulo linija, žibintai ir durelių konfigūracija“.

Naujų rekordų medžioklė

Neabejojama, kad „Chiron“ atkartos arba viršys dalį „Veyron“ rekordų. Šis automobilis trasoje gali pasiekti 410 km/h greitį, o iki 100 km/h gali įsibėgėti per 2,6 sekundės. Nepatvirtintais duomenimis, naujasis „Bugatti“ turėtų 100 km/val. greitį pasiekti per 2,3 sekundės, o iki 300 km/val. įsibėgėti per maždaug 15 sekundžių. Naujas greičio limitas šiam monstrui gali siekti 470–480 kilometrų per valandą. „Mūsų superautomobilių tobulinimo kryptis gali būti sutrumpintai nusakyta vienu sakiniu: norime geriausią padaryti dar geresnį“, – pažymėjo W. Duerheimeris.

„Chiron“ modelį gamintojas dedikuos „Bugatti“ lenktyninės komandos visų laikų sėkmingiausio piloto Louiso Chirono atminimui. Daugybę garsiausių pasaulio lenktynių apdovanojimų jis pelnė praėjusio amžiaus 3-iąjį ir 4-ąjį dešimtmečiais, vairuodamas legendinius „Type 35“ ir „Type 51“ modelius.

Neketina taupyti

„Bugatti“ nuo 2005 metų, kai pradėjo „Veyron“ gamybą, iš viso į pasaulį paleido 450 šio modelio superautomobilių, paskutinis buvo parduotas šių metų vasarį. Nors automobilio kaina ir įspūdinga – siekia 2,3 mln. eurų, rinkos analitikų teigimu, apskritai „Volkswagen“ koncernui dėl milžiniškų investicijų kiekvienas „Veyron“ automobilis atnešė vidutiniškai 4,3 mln. eurų nuostolį. Tačiau sunku pamatuoti prestižą ir kitą netiesioginę vertę, kurią gamintojui suteikia šis greičiausias pasaulio automobilis.

„Bugatti“ pranešimas apie pavasarį įvyksiantį „Chiron“ debiutą patvirtino gandus, jog šis superautomobilių gamintojas nepateks į „Volkswagen“ koncerno po skandalo dėl išmetamųjų dujų klastojimo įrangos paskelbtą taupymo programą, kitaip nei, pavyzdžiui, pelningasis koncerno „arkliukas“ „Porsche“.

„Volkswagen“ šį superautomobilių gamintoją nusipirko 1998 metais ir „Veyron“ modeliui gaminti pastatė atskirą gamyklą Šiaurės Prancūzijoje, Molseme, kur prieš daugiau nei šimtmetį (tuometinės Vokietijos teritorijoje) pirmąją gamyklą įkūrė italų automobilių dizaineris ir pramonininkas Ettore Bugatti.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"