TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Bugatti“ kurs hibridinį ristūną

2014 07 11 18:40
431 km/h greitį išvystantis „Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse“ netrukus sulauks įpėdinio.  Gamintojo nuotrauka

Itin prabangių automobilių gamintojas „Bugatti“ puse lupų kalba apie tai, kad 1200 „arklių“ išvystančio „Veyron Grand Sport Vitesse“ modelio įpėdinis bus varomas hibridine technologija.

Tikslas būti greičiausiu

„Volkswagen“ koncernui priklausančio gamintojo inžinieriams keliamas pagrindinis iššūkis – naujasis hibridas privalo aplenkti „Veyron Super Sport“ superautomobilį, kuris išvysto maksimalų 431 km/h greitį bei greičiausią šiuo metu gaminamą planetos automobilį „Hennessey Venom GT“. Priminsime, kad pastarasis šį vasarį aplenkė „Veyron Super Sport“ 4 km/h (435 km/h) ir šiuo metu yra laikomas greičiausia supermašina.

Kaip praneša „Bugatti“, naujasis hibridinis bolidas, kurio tikslus pavadinimas išlieka paslaptyje, bus varomas 16 cilindrų, 1500 arklio galių jėgaine. Planuojama, kad iš viso bus pagaminta 450 šių hibridinių mašinų – toks pat kiekis kaip ir „Veyron“.

Apie maždaug 4,25 mln. litų (1,7 mln. JAV dolerių) kainuojančio „Bugatti Veyron“ įpėdinio esmins charakteristikas prabilta pirmą kartą. Beje, šiuo metu jau parduota 430 iš 450 suplanuotų „Veyron“ modelių, tad markės gerbėjai nekantriai laukia kuo vėl nustebins šis superautomobilių gamintojas.

„Naujasis modelis bus ne mažiau jaudinantis nei „Veyron“. Juk mūsų klientai turi tam tikrų lūkesčių“, - sakė „Bugatti“ atstovas. Hibridiniam modeliui pritaria ir naujasis kompanijos vykdantysis direktorius Wolfgangas Duerheimeris.

Hibridinių superautomobilių amžius

Itin prabangių automobilių gamintojai pastaruoju metu pradėjo įsileisti elektrinius motorus į savo kuriamas supermašinas. Tokiu keliu žengia „Ferrari“, „McLaren“, „Porsche“. Pastaraisiais metais tobulinę važiuokles ir variklio elektroniką tam, kad sumažintų anglies dvideginio emisiją, pamažu jie įsitikino, kad nepritaikius elektros motorų reikšmingo progreso šiuo klausimu nepavyks pasiekti. Hibridinės sistemos pritaikytos tokiuose boliduose, kaip „McLaren's P1“ ar „Porsche's 918 Spyder“, ryškiai pagerino jų degalų sąnaudas bei kitas charakteristikas.

„Hibridinių technologijų adaptacija atrodo, kaip kitas logiškas superautomobilių gamintojų žingsnis“, - pažymėjo garsus autorinkos ekspertas Stefanas Bratzelis. - „Mažindami išmetamųjų dujų emisiją ir gerindami automobilio charakteristikas, jie gali toliau sėkmingai tenkinti rinkos poreikius“.

„Volkswagen“ grupei, įsigijusiai „Bugatti“ prekės ženklą 1998 metais, taip pat priklauso prabangiųjų „Bentley“ ir „Lamborghini“ automobilių gamyklos. „Volkswagen“ neišskiria „Bugatti“ pelno ar nuostolio savo finansinėse ataskaitoje, bet, kaip prasitaria koncerno vidiniai šaltiniai, „Bugatti“ pastaraisiais metais generavo tik nuostolius, nes „Veyron“ kūrimas atsiėjo milžiniškus pinigus.

Itin prabangių automobilių gamintojas, kurio įkūrėju laikomas italų kilmės automobilių dizaineris Ettore Bugatti, „Veyron“ serijos automobilius pasauliui pristatė 2005 metais.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"