TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Bugatti“ žada reanimuoti tūkstančio „arklių“ sportinį sedaną

2016 08 10 17:00
2009 metų koncepcinis sedanas "Bugatti 16 C Galibier" spindėjo iššaukiančia prabanga.  Gamintojo nuotrauka

Prancūzijos gamintojas „Bugatti“ skelbia apie kompanijos vadovybės planus atgaivinti dar 2009 metais pristatytą koncepcinį bolidą „Bugatti 16C Galibier“.

Tiesa, Prancūzijos gamintojas, pasak jo vadovo Wolfgango Durheimerio, svarsto ir dar tris ateities automobilių projektus, kurie gali būti pasirinkti kaip alternatyvos „Galibier“. Nors W.Durheimeris nepatikslino, kokios jos, Vakarų žiniasklaida teigia, kad pirma alternatyva septynerių metų koncepciniam modeliui galėtų būti reprezentacinės klasės „Bugatti“ miesto krosoveris, antra – prestižinis elektromobilis, trečia – žemesnės nei šiuo metu greičiausiais pasaulyje superbolidas „Bugatti Chiron“ klasės mašina.

Beje, prieš kelerius metus būtent „Chiron“ užkirto kelią „Bugatti 16C Galibier“ virsti serijiniu superautomobiliu, nors tokiu jį buvo numatyta pradėti gaminti 2014-aisiais. Šiuo metu „Bugatti Ciron“ yra greičiausias serijinis planetos bolidas.

2009 metų koncepcinis „Galibier“ turėjo sedano kėbulą ir buvo pavadintas Alpių kalnų perėjos Col du Galibier garbei. Indeksas 16C reiškė, kad mašina turi šešiolika cilindrų. „Bugatti 16C Galibier“ motoras turėjo dvi turbinas ir galėjo pasiekti maksimalų 1000 AG galingumą. Didžiausias jo greitis – 378 km/h. „Bugatti 16C Galibier“ taip pat buvo varomas visais keturiais ratais.

Tapęs serijiniu prancūzų superautomobilis būtų kainavęs apie milijoną eurų, o jo serija būtų buvusi apribota 3 tūkstančiais mašinų. 2014-aisiais tuometinė „Bugatti“ vadovybė pareiškė automobilių leidiniui „Top Gear“ į seriją koncepcinio „Bugatti 16C Galibier“ neleidusi todėl, kad superbolidas esą būtų „pažeisdęs markės filosofiją“. Deja, kokia tai filosofija, plačiau paaiškinta nebuvo. Gali būti, kad ta, jog serijiniai „Bugatti“ privalo būti greičiausi pasaulyje.

Parengė Vidmantas UŽUSIENIS

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"