TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„C4 Cactus“  – jau pakeliui į Lietuvą

2014 09 19 12:26
Naujasis "Citroen C4 Cactus" su dyzeliniu varikliu vidutiniškai sunaudos vos 3,1 l kuro šimtui kilometrų nuvažiuoti.  Gamintojo nuotrauka

"Keičiasi pasaulis ir vis greičiau keičiasi vartotojų lūkesčiai. O automobiliai? "Citroen" meta iššūkį laikui ir siūlo alternatyvą kompaktiniams sedanams", - rašoma Prancūzijos gamintojos pranešime žiniasklaidai. Ši alternatyva - naujasis hečbekas "Citroen C4 Cactus".

Nors naujasis "Citroen C4 Cactus", pasak gamintojos, kloja pagrindus "naujai automobilių - dizaino, komforto, naudingų technologijų - perspektyvai", jo kaina bus "santūri". Tarp naujausių į kompaktinį modelį įdiegtų technologijų minimos apsaugos nuo kėbulo įbrėžimų sistema "Airbump" ("Citroen" tvirtinimu, ši naujovė, "naudinga, estetiška ir individualiai pritaikoma, sustiprinanti dizainą grafiniais štrichais ir sauganti kėbulą"), 100 proc. skaitmeninė ir 100 proc. intuityvi vairavimo elektroninė sąsaja, kad vairavimo pultas būtų laisvas ir susietas su jungikliais, kurie yra išdėstyti aplink lietimui jautrų 7 colių ekraną, plačios priekinės sėdynės, sukurtos „sofos principu", keleivio oro saugos pagalvė, perkelta į stogą ("Airbag In Roof" technologija"), panoraminis stiklinis stogas su puikia šilumine apsauga, kad salonas būtų pilnas šviesos, bet nebūtų įkaitinamas saulės.

Kompaktiškas prancūzų hečbekas yra 4,16 m ilgio, 1,48 m aukščio ir 1,73 m pločio. Pasak gamintojo, gale sėdinčių keleivių keliams yra vietos panašiai tiek, kiek jie turi ir aukštesnės klasės "Citroen C4" modelyje. Be to, "C4 Cactus" turi talpią 358 litrų talpos bagažinę.

Palyginti su C4, teigiama pranešime žiniasklaidai, naujasis "Cactus" yra 200 kilogramų lengvesnis - sveria 965 kg. Kompaktinis hečbekas buvo palengvintas jo platformai gaminti panaudojus didelio elastingumo lygio plieną (THLE), aliuminį - variklio gaubtui ir apatinėms priekinei bei galinei sijoms, taip pat montuojant naujausios kartos mažo cilindrų darbinio tūrio variklius, atitinkančius "Euro 6" standartą (benzininis variklis "PureTech" ir dyzelinis "BlueHDi" su sistema "Stop & Start"), pasirinkus kitus palengvinimo sprendimus, pavyzdžiui, galinius praveriamus stiklus ("sutaupyta" 11 kg svorio) ir vieno bloko nulenkiamą galinę sėdynių eilę ("sutaupyti" 6 kg).

Sumažinus automobilio svorį, juntamai sumažėjo jo išmetamo anglies dvideginio bei sunaudojamo kuro kiekiai. Skelbiama, jog dyzelinė "Citroen C4 Cactus" versija 100 kilometrų nuvažiuoti vidutiniškai sunaudos tik 3,1 l degalų. Pasak gamintojų, dar vienas svarbus kompaktinio hečbeko konstruktorių laimėjimas yra tas, kad pavyko 20 proc. sumažinti jo eksploatacijos išlaidas.

Oficiali "Citreon" atstovė Lietuvoje UAB "Fakto auto" tvirtina, kad Lietuvos pirkėjams naujasis "Citroen C4 Cactus" bus "pasiekiamas jau greitai".

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"