Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
TRASA

„Cadillac Escala“ grąžina Ameriką į auksinius automobilizmo laikus

 
2017 03 01 13:25
Koncepcinio "Cadillac Escala" priekis primena kosminį laivą iš fantastinių romanų./ Gamintojo nuotraukos
Koncepcinio "Cadillac Escala" priekis primena kosminį laivą iš fantastinių romanų./ Gamintojo nuotraukos

Amerikos gamintojas „Cadilac“ netrukus prasidėsiančioje Tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje pristatys naują koncepcinį modelį „Escala“, kuris, anot gamintojo, atspindi „Cadillac“ ateities dizaino ir techninių sprendimų idėjas.

Pasak „Cadillac“ prezidento Johano de Nysscheno, gamintojas taip pat tikisi, kad koncepcinis „Escala“ padės amerikiečiams sugrįžti į prestižinių limuzinų rinką. Dabar joje dominuoja vokiški („Mercedes-Benz“, BMW, „Audi“) modeliai bei japoniškas „Lexus“.

Naujasis „Escala“ perėmė geriausius pakankamai sėkmingo „Cadillac“ sedano „CT6“ ypatumus, o kartu yra už jį didesnis, veržlesnės išorės, prabangesnis. Nors oficialiai konceptas lyg ir nusako tai, kokiu keliu suks Amerikos kompanija kurdama savo naujus automobilius, tačiau drauge tai yra lyg ir simbolinis amerikiečių grįžimas į šlovingą praeitį. Dideli ir ypač galingi amerikiečių automobiliai dominavo praeito amžiaus viduryje. Nereto jų ilgis siekė ir 6 metrus, o variklių darbinis tūris – 5, 6 arnet 7 litrus. Vėliau pasaulį užkariavo mažesni ir taupesni japoniški, vokiški dideli automobiliai. Ypač jų poreikis išaugo per pasaulinę ekonominę krizę.

"Cadillac Escala",kurio ratus varo 4,2 l V8 motoras, žemėje greičiu gali laisvai varžytis su lėktuvu/Gamintojo nuotrauka
"Cadillac Escala",kurio ratus varo 4,2 l V8 motoras, žemėje greičiu gali laisvai varžytis su lėktuvu/Gamintojo nuotrauka

Tačiau dabar, greitu tempu atsigaunant JAV ekonomikai, vietos vairuotojai taupumą pamiršo, o į madą vėl grįžta galia ir dydis. Anot gamintojo, naujasis „Cadillac Escala“ yra net 152 mm ilgesnis už CT6 modelį, jo ilgis – 5347 milimetrai. Po koncepto variklio gaubtu – naujas benzininis 4,2 l „Twin-turbo“ V8 monstras su dviem turbinomis. Apie variklio maksimalią galią gamintojas nepraneša, tačiau neabejotina, kad ji bus įspūdinga.

Vis dėlto atsižvelgiama ir į laikmečio madas. Pristatydami naująjį „Cadillac Escala“ amerikiečiai ypač pažymi, kad jis bus taupus, nors europiečių požiūriu amerikietiškas taupumas yra labai sąlyginis dalykas. „Cadillac“ gamintojo tvirtinimu, naujasis variklis turi „Active Fuel Management“ technologiją, kuri dėl degalų ekonomijos išjungia pusę cilindrų, kai nebūtina naudoti visą variklio galią.

2016 metais pristatyto prestižinio sedano „Cadillac CT6“ gamintojo pranešime „broliu“ vadinamas „Escala“ yra trečiasis „Cadillac“ koncepcinis modelis. 2011 metais Amerikos kompanija pristatė „Cadillac Ciel“, 2013-asiais – prabangaus kupė „Cadillac Elmiraj“ koncepcinius modelius. Apie tai, kada koncepcinis „Cdillac Escala“ virs serijine mašina, gamintojai kol kas neatskleidžia.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklaminiai priedai
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITPrenumerata
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasKarjera
TrasaŽmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"