TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Citroen C4 Cactus“: ne toks kaip visi

2015 03 31 6:00
Įvairūs naujojo "Citroen C4 Cactus" modeliai šimtui kilometrų nuvažiuoti sunaudoja vos nuo 3,4 iki 4,6 l degalų.    Gamintojo nuotrauka

Prancūzijos automobilių bendrovė „Citroen“ visuomet skyrėsi nuo kitų automobilių gamintojų savo originaliomis, daugiau į jokį automobilį nepanašiomis naujienomis. Ekstravagantiškas naujasis „C4 Cactus“ prancūziškų mašinų gerbėjus apskritai išvertė iš koto.

Kitas dalykas, kiek Prancūzijos gamintoja turi naudos iš stebinančiai originalių, tačiau palyginti trumpaamžių modelių kūrimo. Tarkim, prieš kelerius metus „Citroen“ paleido į apyvartą pritrenkiamai įspūdingo dizaino DS modelių seriją. Netgi automobilių ekspertai alpo iš susižavėjimo žiūrėdami į „Citroen“ dizainerių sukurtą šedevrą, o ką jau kalbėti apie paprastus vairuotojus. Tačiau netgi patys gražiausi automobilių modeliai naudotojams greitai pabosta, jei nėra paremti praktiškais sprendimais ar kokiomis išskirtinėmis techninėmis savybėmis. Kadangi „Citroen DS“ neturėjo nei vieno, nei kito, šios serijos modelių vieta dabar jau yra muziejuose.

Nustebino pardavimo mastas

Ekstravagantiško dizaino kompaktišką miesto visureigį lietuviai pastebėjo iškart. Nors automobilis mūsų šalyje buvo pristatytas 2014-ųjų pabaigoje, rinkos tyrimų bendrovės „Data Center“ pateikiami duomenys rodo, kad dar pernai buvo suspėta Lietuvoje įregistruoti 22 „Citroen C4 Cactus“. Iš prancūziškos markės modelių pernai buvo daugiau registruota tiktai komercinių „Citroen Berlingo“ (41). Ar ilgai rusens Lietuvos gyventojų meilė naujam modeliui, kol kas labai sunku pasakyti.

Ką, be įspūdingo dizaino, dar turi „C4 Cactus“, kas gali sudominti lietuvius? Išskirtinio modelio linijas braižęs gamintojas tikrai nepamiršo pasirūpinti vairuotojų ir keleivių patogumu. Automobilio salono priekyje netgi yra daiktadėžė, kuri tarytum tyčia pritaikyta nešiojamajam kompiuteriui. Tikrai ne kiekviena automobilių gamintoja teikia dėmesio tokioms smulkmenoms.

"Charizmos“ paslaptis

Dar naujasis „Citroen C4 Cactus“ išgarsėjo kaip vienintelis automobilio modelis, turintis „Airbump“ - tamsios spalvos minkštą silikono apsaugą, kuri priklijuota kėbulo šonuose ir saugo visureigį nuo įbrėžimų. „C4 Cactus“ modeliai džiugina ir taupiais varikliais. Bandžiau automobilį, kurio ratus suka 1,6 l ir 92 AG motoras. Toks iki 100 kilometrų, kaip savo techninėse specifikacijose deklaruoja gamintoja, įsibėgėja per 9,3 sek. ir gali pasiekti didžiausią 188 km/h greitį. Vidutinės deklaruotosios degalų sąnaudos – 3,6 litro 100 kilometrų. Įstabiausia, kad šis „Citroen C4 Cactus“ modelis dyzelino naudojo tiksliai tiek, kiek ir deklaravo gamintoja. Tikrai nustebino toks prancūziškiems automobiliams nebūdingas tikslumas.

Tačiau kelyje ekstravagantiškiems miesto visureigiams akivaizdžiai trūksta galios. Bandytas modelis gali pasiekti 92 AG, o pats galingiausias „Citreon C4 Cactus“ turi maksimalią 100 AG. Dėl to greitį ir galią mėgstančioje Lietuvoje prie naujojo prancūziško automobilio vairo kažkodėl įsivaizduoju tiktai jaunas ir labai gražias merginas, kurios nori būti pastebėtos ir dėl to joms važinėti greitai nėra labai svarbu. Jaunuolius taip pat jaunatviškas visureigis gali vilioti ne tik savo „charizma“ ("jis ne toks, kaip visi!"), bet ir palyginti maža kaina, kuri prasideda nuo 13,8 tūkst. eurų. Kitas klausimas, ar daug jaunų žmonių mūsų šalyje gali skirti mašinai net ir tiek pinigų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"