TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Dyzelgeito“ skandalas plečiasi

2015 09 29 10:20
„Audi“ pripažino, jog nelegalią įrangą sumontavo 2,1 mln. savo nuo 2009 m. pagamintų dyzelinių automobilių. Tomo Fedaravičiaus nuotrauka

Vokietijos automobilių grupės „Volkswagen“ valdoma „Audi“ pirmadienį paskelbė, jog 2,1 mln. jos dyzelinių automobilių turi sudėtingą programinę įrangą, kuri leidžia klastoti taršos bandymų rezultatus. Vien tik Vokietijoje tokių automobilių yra 577 tūkst., o JAV - 13 tūkst. 

Kaip pranešė „Audi“, taršos rodmenis klastojanti įranga, žinoma kaip „sunaikinimo mechanizmas“, instaliuota į 2 litrų dyzeliniais motorais varomus nuo 2009 metais pagamintus A1, A3, A4, A5, A6, TT, Q3 ir Q5 modelius. Praėjusią savaitę "Volkswagen“ visame pasaulyje sukėlė pasipiktinimą prisipažinusi, jog taršos rodiklius klastojančią įrangą iš viso turi 11 mln. jos dyzelinių automobilių. Į skandalą įsivėlusiam „Volkswagen“ koncernui gresia milijardinės baudos. JAV aplinkosaugos agentūra įpareigojo koncerną atšaukti 482 tūkst. lengvųjų „Volkswagen“ ir „Audi“ automobilių, parduotų JAV 2009-2015 metais. Su Europos Komisija dirbančios aplinkosaugos agentūros įspėja, jog „dyzelgeito“ skandalas per automobilių pramonę gali nuvilnyti kur kas plačiau.

Briuselyje įsikūrusi „Transport&Environment“ agentūra praneša, jog nauji Europoje gaminami automobiliai realiomis sąlygomis vidutiniškai anglies dvideginio išmeta 40 proc. daugiau nei pateikiama laboratorinių testų rezultatuose. Agentūros teigimu, būtinas detalesnis tyrimas, ko gamintojai ėmėsi klastodami anglies dvideginio ir azoto oksidų išmetimo rodiklius. Pranešime taip pat kalbama apie tarp gamintojų populiarią praktiką mažinti oficialas degalų sąnaudas. "Transport&Environment“ teigimu, dalis naujų „Mercedes-Benz“, BMW, „Peugeot“, „Citroen“ modelių degalų kelyje galimai suvartoja net dvigubai daugiau nei nurodoma jų specifikacijose.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"