TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Focus RS“ - vairuotojui be kompromisų

2014 12 15 16:08
„Ford Performance“ komandos kūrinys – „Ford Mustang Shelby GT350“ – rinkoje pasirodys 2016 metais. Gamintojo nuotraukos

„Ford“ žengia į galios žaidimų aikštelę suvienijusi savo specializuotus padalinius SVT, „Team RS“ ir „Ford Racing“ į globaliai veiksiančią galingiausių automobilių kūrimo laboratoriją „Ford Performance“, kuri iki 2020 metų į pasaulį ketina paleisti net 12 naujų modelių.

Puolimą „Ford Performance“ pradės jau sausį vyksioje Detroito automobilių parodoje, kur ketinama paskelbti apie „Ford Mustang Shelby GT350R“, naują super-pikapą „Ford F-150 Raptor“ ir iki šiol paslaptyje laikytą „Ford GT“. Maža to, Detroite ketinama pirmą kartą pristatyti visiškai naują „Ford Focus RS“, kurį koncernas planuoja parduoti visose rinkose. „Ford Performance“ rūpinsis visa „Ford“ sportinių modifikacijų gama – nuo „Fiesta ST“ ir „Focus ST“ iki „Ford GT“.

„Ford Focus RS“ - ekstremalus 304 AG galios hečbekas – negaminamas nuo 2009 metų, todėl nenuostabu, kad įvairiausių gandų apie kultinį statusą turintį modelį prisikaupė nedidelis baseinas ir dar šiek tiek.

Šią savaitę dalį gandų išsklaidė „Ford“ viceprezidentas Rajas Nairas, patvirtinęs, kad „Focus RS“ tikrai bus, kad jis bus parduodamas visur, ne tik Europoje, kad jis bus automobilis „vairuotojui be kompromisų ir išskirtinis lenktynių trasoje“.

Techninių charakteristikų „Ford“ kol kas neatskleidžia, tačiau rinkoje jau kuris laikas sklinda informacija, kad naujojo RS jėgainė bus 2,3 litro darbinio tūrio keturių cilindrų „EcoBoost“ turbininis variklis, jau montuojamas į „Ford Mustang“. Pastarajame šis variklis generuoja 310 AG, tačiau gali būti, kad „Focus RS“ reikmėms variklio galia bus padidinta iki 325 ar net 350 AG.

Net ir turėdamas tiek galios, „Focus RS“ gali ir toliau likti varomas priekiniais ratais, nors rinkoje daugėja gandų, kad „Ford“ inžinieriai svarsto keturių varomų ratų variantą.

Ankstesnės kartos „Ford Focus RS“ sulaužė nemažai stereotipų apie hečbekus.

.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"