TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Ford Galaxy“ siūlo kelionę pirmąja klase

2015 04 03 17:37
„Ford Galaxy“ Gamintojo nuotraukos

Masyvus septynvietis vienatūris iš karto krenta į akis dėl visiems naujiems „Ford“ modeliams būdingų priekinių grotelių, elegantiškos žibintų linijos ir grakštaus silueto. Visiems septyniems „Galaxy“ keleiviams „Ford“ pasiūlys itin ilgą pagalbinių bei saugumo sistemų sąrašą, labai patogų ir lengvai transformuojamą saloną bei visiškai naują dyzelinį variklį.

Naujos kartos „Galaxy“ bus diegiama nauja „Intelligent Speed Limiter“ greičio valdymo sistema, nuskaitanti kelio ženklus ir ribojanti automobilio judėjimo greitį taip, kad vairuotojams nereikėtų diskutuoti su kelių policija.

Dar rimtesnių pasekmių padės išvengti patobulinta susidūrimų prevencijos ir pėsčiųjų atpažinimo sistema „Pre-Collision Assist with Pedestrain Detection“. „Galaxy“ taip pat gaus „Glare-Free Highbeam“ sistemos LED žibintus, kurie aptinka priešais važiuojančius automobilius ir prislopina šviesą, kuri gali akinti vairuotojus, išlaikant maksimalų apšvietimą likusiai erdvei.

Vairavimo tikslumui ir komfortui užtikrinti skirta „Ford Adaptive Steering“ technologija, o dinamiško vairavimo mėgėjams „Ford“ pasiūlys visiškai naują turbininį 2 litrų darbinio tūrio „TDCi“ dyzelinį variklį, generuojantį 210 AG.

„Visoje Europoje šeimos augo kartu su „Galaxy“. Pirkėjai yra tikri, kad „Galaxy“ geba komfortabiliai ir saugiai vežti septynis keleivius bei nuolat stebinti savo gebėjimu prisitaikyti prie šeimos poreikių. Visiškai naujas „Galaxy“ pasižymi ne tik šiomis savybėmis – jis dinamiškas, taupus, puikiai sukonstruotas ir kupinas inovacijų“ , - teigė „Ford of Europe“ rinkodaros, pardavimų bei aptarnavimo viceprezidentas Roelantas de Waardas.

Susirangys bet kokie kroviniai

Galinėje salono dalyje esanti valdymo panelė leidžia vienu klavišo paspaudimu nulenkti visų penkių antros ir trečios eilės sėdynių atlošus ir sukurti visiškai plokščią bagažo skyriaus paviršių. Klavišo paspaudimu trečios eilės sėdynių atlošus galima ir pakelti. Plokščios bagažinės grindinys leidžia įkrauti didelius ar griozdiškus krovinius, o galimybė atskirai pajudinti ir palenki antros ir trečios eilės sėdynes reiškia, kad sėdėjimo bei krovimo erdvės kombinacijos yra lengvai pritaikomos kelionei į mokyklą ar oro uostą. Po bagažinės grindimis naujoji „Cargo Management Sytem“ turi 20 litrų tūrio paslėptą talpinimo erdvę, kuri leidžia vežti aukštesnius krovinius.

Priekinės eilės „Ford Multi-Contour Seats“ krėslai su „Active Motion“ masažo funkcija buvo sukurti tam, kad sumažintų keleivių raumenų nuovargį, ypač ilgų kelionių metu. Sukurtos kartu su medikais, 8 skirtingų pozicijų sėdynės taip pat atsižvelgia į karštį ir šaltį bei naudoja 11 pripučiamų pagalvių sistemą tam, kad sukurtų masažuojantį efektą šlaunims, sėdmenims ir nugaros apačiai.

„Ford“ integruotų jungčių galinė pakaba užtikrina patogų važiavimą netgi trečiosios eilės krėsluose, tuo pačiu išlaikydama gana masyvaus automobilio stabilumą ir gesindama tiek šonines jėgas, tiek vertikalų kėbulo judėjimą. „Galaxy“ taip pat turės versiją su galinės pakabos prošvaisos palaikymo sistema, užtikrinančią saugų važiavimą su sunkiu bagažu.

Patikimi dyzeliniai varikliai

Naujajame „Galaxy“ debiutuos naujas 2 litrų darbinio tūrio „TDCi Bi-turbo“ dyzeliniis variklis, generuojantis 210 AG galią ir 450 Nm sukimo momentą.

„Naujasis „TDCi“ dyzelinis variklis atliepia mūsų „EcoBoost“ šeimos filosofijai – mažesnis darbinis tūris, didesnė galia, didesnis efektyvumas ir taupumas. Dyzelis su dviem turbinomis užtikrina puikią trauką visame sūkių diapazone, o turbininiam varikliui būdinga „duobė“ visai nejuntama“, - pažymėjo „Ford Engine Programs“ vyriausiasis inžinierius Andrew Brumlis.

Kita opcija „Galaxy“ pirkėjams - 2 litrų darbinio tūrio „TDCi“ dyzelinis variklis su kintamos geometrijos turbokompresoriumi. Jis gali būti 120, 150 arba 180 AG.

Benzininių variklių gerbėjai galės rinktis naująjį 160 AG 1,5 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ arba 240 AG 2 litrų darbinio tūrio „EcoBoost“ variklius.

Naujasis „Galaxy“ buvo kuriamas taip, kad vairuotojai ir keleiviai jaustųsi saugiai. Pirmą kartą įrengtos antros eilės sėdynių šonines oro pagalves. Priekinės eilės keleiviams taip pat skirtos kelių apsaugos bei šoninės oro pagalvės, o pripučiamos užuolaidos yra sumontuotos visose trijose eilėse.

Sėkmingai pavyko išspręsti masyvaus automobilio galo problemą - suliejant automobilio stiklą su galinių žibintų blokais, sukurtas didelės stiklo erdvės įspūdis. Ploni langų rėmai taip pat sukurti taip, kad padidintų matymo lauką iš automobilio vidaus, o iš išorės automobilis atrodytų grakštesnis.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"