TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Ford“ pradėjo gaminti labai taupų turbodyzelį

2016 04 28 6:00
„EcoBlue“ dyzelis už savo pirmtaką į atmosferą išmes dešimtadaliu mažiau anglies dvideginio. Gamintojo nuotraukos

Amerikos automobilių gamintojas „Ford“ praneša pradėjęs dyzelinių variklių „EcoBlue“ gamybą, kurie, anot kompanijos pranešimo, bus 13 procentų taupesni už savo pirmtakus.

Naujųjų motorų pirmtakus vadino TDCI klasės varikliais. Pakeistas pavadinimas į „EcoBlue“ daro užuominą, kad naujieji amerikiečių dyzeliai pasižymi panašiomis savybėmis, kaip ir garsieji benzininiai „EcoBoost“, dėl savo neįtikėtino taupumo jau kelis metus pripažįstamas kaip geriausias pasaulyje motoras.

Didžioji dauguma 2,2 l darbinio tūrio turbodyzelių TDCI varo komercinių „Ford“ automobilių („Transit“, „Transit/Tourneo Connect“, „“Transit/Tourneo Courrier“, „Transit/Tourneo/Customs“) ratus. Naujuosius „EcoBlue“ žadama irgi montuoti tiktai į komercinėms reikmėms naudojamas „Ford“ mašinas. Keista, bet gamintojas nutylėjo, kokios tiksliai bus vidutinės „EcoBlue“ degalų sąnaudos. „Lietuvos žinioms“ išanalizavus, kiek degalų vidutiniškai 100 kilometrų nuvažiuoti sudegina tos komercinės mašinos, kurias pardavinėja oficiali „Ford“ importuotoja Lietuvoje „Inchcape Motors“, paaiškėjo, jog – nuo 4,4 l iki 7,2 litro. Tiesa, automobiliuose yra sumontuoti ne tik TDCI, bet ir taupūs benzininiai „EcoBoost“ motorai.

Ateityje "Ford" žada pagaminti "EcoBlue" versiją, Amerikos gamintojo komercinių automobilių ratus suksiančią 240 AG jėga.

Pasak „Ford“ pranešimo spaudai, pirmiausia naujieji „EcoBlue“ bus pradėti montuoti į „Ford Customs“, o vėliau – ir į kitus Amerikos kompanijos komercinius furgonus.

Naująjį variklį Amerikos inžinieriai kūrė bendradarbiaudami su kolegomis iš Didžiosios Britanijos ir Vokietijos. „EcoBlue“ turi tris modifikacijas, kurių maksimali galia yra atitinkamai 105 AG, 130 AG ir 170 AG. Vėliau žadama šeimyną papildyti 2 l ir 240 AG dyzeliu. Keleiviams vežiosiantiems „Ford“ žadama sukonstruoti 1,5 l darbinio tūrio motorą.

Naujasis „EcoBlue“ už TDCI yra ne tik 13 proc. taupesnis, bet ir turi 20 proc. didesnį maksimalų sukimo momentą, 10 proc. mažiau į atmosferą išmeta anglies dvideginio, yra 10–15 kilogramų lengvesnis.

Naujojo dyzelinio „EcoBlue“ palyginimas su jo pirmtaku TDCI motoru

Maksimalus sukimo momentas (Nm)2 l „EcoBlue“/2,2 l TDCIDidžiausias galingumas (AG)2 l „EcoBlue“/2,2 l TDCIPokytis +/– 2 l „EcoBlue“/2,2 l TDCI
105 AG/360 Nm100 AG/310 Nm+5 AG/+50 Nm
130 AG/385 Nm125 AG/350 Nm+5AG/+35 Nm
170 AG/405 Nm155 AG/385 Nm+15 AG/+20 Nm

Šaltinis: ford.com

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"