TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Ford S-MAX“ pasipildė galingu naujų technologijų užtaisu

2015 09 07 7:00
„Ford S-MAX“ Gamintojo nuotraukos

Vienas įtakingiausių automobilių žurnalų pasaulyje „Car“ pareiškė, jog naująjį „Ford S-MAX“ vientūrį įveikti sunkiau nei futbolo klubą „Barcelona“. Teigiama, jog naujasis S-MAX išlaikė geriausią klasėje važiavimo kokybę, tačiau pasipildė sunkiai aprėpiamu naujausių technologijų sąrašu.

„Apibendrinimus mėgstantys apžvalgininkai sako, kad šiandien didelis vienatūris yra gremėzdiškas, lėtas ir negražus, tačiau užtenka pažvelgti į S-MAX ir tampa aišku, kad šiam automobiliui toks stereotipas nepritaikomas. Naujasis S-MAX yra elegantiškas, komfortiškas ir sportiškas. O tiems, kam sportiškumui dar reikia ir prieskonių, „Ford“ parengė galingiausias dyzelinę ir benzininę S-MAX versijas“, – sakė „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė. „Ford" atstovų Lietuvoje salonuose ekonomiškiausias S-MAX siūlomas su 1,5 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ šeimos varikliu ir mechanine 6 laipsnių pavarų dėže. Tuo tarpu galingiausioje versijoje bus montuojamas 210 AG 2 litrų darbinio tūrio dyzeliniu varikliu su dviem turbinomis, o galingiausioje benzininėje – 2 litrų tūrio 240 AG „EcoBoost“ variklis.

Naujų technologijų gausa

Kaip jau įprasta šio gamintojo gamoje, „Ford“ pasiūlė du standartinės komplektacijos lygius – „Trend“ ir „Titanium“. Tačiau naujasis S-MAX jau gali būti ir varomas visais ratais, naudojant išmanią „Intelligent AWD“ sistemą. Atnaujindami vidutinės klasės S-MAX modelį „Ford“ inžinieriai į jį įdiegė iki šiol panašiuose šios klasės automobiliuose nenaudotas technologijas, iki tol sutinkamas tik prabangesniuose modeliuose. S-MAX įdiegta „Ford“ adaptyvaus vairavimo sistema, salono vietą taupanti „Easy-Fold“ sistema antroje ir netgi trečioje sėdynių eilėse, kintamo intensyvumo priekiniai LED žibintai, susidūrimų prevencijos sistema.

Žemesnė nei pirmtako stogo linija, raumeningos ratų arkos ir griežtų formų žibintai kuria žemo ir plataus sportininko įspūdį. Jį dar sustiprina dizainerių siekis atsisakyti bet kokio vizualinio triukšmo, paliekant tik būtinas automobilio aerodinamikai ir saugumui detales.

„S-MAX“ variklių anglies dioksido emisija buvo sumažinta net 7 procentais. „Švariausia“ versija – su 2 litrų darbinio tūrio TDCi 120 AG varikliu. Šios modifikacijos anglies dvideginio emisija siekia 129 g/km.

S-MAX „Ford“ pirmą kartą įmontavo itin tikslią „Ford Adaptive Front Steering“ sistemą, atsiskleidžiančią važiuojant vingiuotais keliais. Ši vairavimo sistema nuolat fiksuoja automobilio greitį bei pokyčius kelyje ir iškart pritaiko vairavimo mechanizmą prie skirtingų kelio savybių, taip didindama S-MAX vairavimo tikslumą ir automobilio kontrolę.

Nuo „Ford S-MAX“ gamybos istorijos pradžios Europoje buvo parduota daugiau nei 400 tūkst. šio modelio vienetų. Ankstesnės kartos „Ford" vidutinės klasės vienatūris 2007 metais buvo apdovanotas „Metų Europos automobilio“ bei „Lietuvos metų automobilio“ titulais.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"