TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Ford“ Ženevai paruošė aštresnių prieskonių

2016 03 01 6:00
„Ford GT“ Gamintojo nuotrauka

Kovo 3 dieną prasidedančioje 86-ojoje Ženevos automobilių parodoje „Ford“ neplanuoja pasaulinių premjerų, tačiau pademonstruos naujausią ir galingiausią „Fiesta ST“ versiją, o klasikinių sportinių automobilių gerbėjai pirmą kartą Europoje išvys ekstremalųjį „Ford GT“.

Mylimiausias mažos klasės „karštasis hečbekas“ „Fiesta ST“, gamintojo teigimu, kiekvieną vairuotoją gali papirkti savo gebėjimais kelyje, o ne popieriuje, tačiau „Ford Performance“ inžinieriai nusprendė, kad šiek tiek aštresnių prieskonių nepakenktų ir jam. Naujausia „Fiesta ST200“ versija turi 1,6 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ šeimos variklį, kurio galia padidėjo iki 200 AG, o sukimo momentas – iki 290 Nm. Tai dešimtadaliu daugiau galios ir 20 proc. daugiau sukimo momento.

„Fiesta ST200“ su šiuo varikliu iki 100 km/h įsibėgės per 6,7 sekundės ir taps vienu greičiausių automobilių savo klasėje. Kartu su karštesne širdimi „Fiesta“ gaus išskirtinius juodus ratlankius, „Storm Grey“ pilką spalvą ir kiek atnaujintą interjerą. Šios versijos gamyba bus pradėta birželio mėnesį.

„Fiesta ST“ yra tikras savo klasės numylėtinis. Atnaujinimas leis jam dar aukščiau kilstelėti vairavimo kokybės ir dinamikos kartelę. Manau, kad ateityje jis bus laikomas klasikiniu automobiliu“, – pažymėjo „Ford of Europe“ viceprezidentas Joe Bakajus.

2013 metais pradėta gaminti šeštosios kartos „Fiesta ST“ yra geriausiai Europoje parduodamas mažos klasės „karštasis hečbekas“. Nuo 2013-ųjų jau parduota 30 tūkst. tokių automobilių.

Tuo tarpu „Ford GT“ niekuomet netaps automobiliu, kurį parduoda dešimtimis tūkstančių. Klasikinės architektūros sportinis automobilis yra sutvertas lenktynėms, todėl Ženevoje šalia keliams skirtų GT bus ir legendinėms Le Mano 24 valandų lenktynėms parengti „Chip Ganassi Racing“ komandos bolidai. Prancūzijoje birželio 18–19 dienomis vyksiančiose lenktynėse dalyvaus 4 „Ford GT“, besivaržantys „GTE Pro“ klasėje.

„Užtenka užmesti akį į naujausią „Fiesta ST200“, klasės sensaciją „Focus RS“ ar stulbinantį „Ford GT“ ir tampa aišku, kad „Ford Performance“ dar niekuomet nebuvo taip gerai apsiginklavęs. „Eco Boost“ variklių pajėgumo ir universalumo dėka mes šiandien galime pasiūlyti automobilius, tinkančius bet kokiai piniginei ir bet kokiam gyvenimo būdui“, – sakė „Ford“ viceprezidentas Rajas Nairas.

Beje, į Le Maną „Ford“ grįžta po 50 metų pertraukos. 1966 metais pirmosios kartos „Ford GT40“ legendinėse lenktynėse užėmė visą podiumą, o pergalę vėliau pakartojo dar tris metus iš eilės.

Parengė Tomas FEDARAVIČIUS

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"