TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Generation SIX“ - šeštoji "Volkswagen T" serijos transporterių laida

2015 04 20 6:00
"Volkswagen Transporten" šeimynos nariai visuomet buvo patikimi ir ilgai tarnaujantys.  Gamintojo nuotrauka

Vokietijos "Volkswagen" koncerno komercinio transporto gamybos padalinys "Volkswagen Nutzfahrzeuge" pristatė „Generation SIX”. Šiuo skambiu vardu buvo nutarta pavadinti šeštąją T serijos komercinių transporterių laidą. Šiuolaikinės techninės charakteristikos, pažangios saugos priemonės, daugiau komforto ir ergonomikos – tai pagrindiniai naujųjų modelių privalumai. Be to, visi naujieji modeliai pasižymi mažesnėmis degalų sąnaudomis ir žemesnėmis bazinės įrangos kainomis.

Jau ne vienos laidos T serijos "Volkswagen" komerciniai automobiliai ištisus dešimtmečius garsėja kaip savo segmento lyderiai Vokietijoje ir už jos ribų. Pavyzdžiui, šeštos laidos pirmtakų, t.y., penktosios kartos transporterių, per 11 metų parduota net 2 milijonai. O per visus 65 gamybos metus iš viso pagaminta daugiau nei 12 milijonų įvairių modifikacijų T serijos furgonų ir nedidelių sunkvežimių. Kiekviena karta atitiko ar net pranoko savo laikmečio reikalavimus ir rinkos poreikius.

Dizainas. T serijos modeliai pasižymi klasikiniu dizainu. Karta iš kartos modelio rūbas buvo nuolat atnaujinamas. Naujausios kartos "Transporter" siluetas tapo veržlesnis ir vienalytiškesnis. Visos kėbulo linijos, briaunos ir grioveliai nenutrūkstamai eina nuo automobilio priekinės iki galinės dalies. Atrodo, tarsi "Volkswagen Transporter" būtų iškaltas iš vieno marmuro luito. Tačiau, kuriant naujosios kartos Transporter dizainą, buvo išsaugota daug atpažįstamų bruožų, įtaigiai bylojančių apie nenuilstamą darbštumą, patvarumą ir patikimumą bei neginčijamą pranašumą savo klasėje. Kaip ir anksčiau, "Transporter" šeimynos flagmanu išlieka "Volkswagen Multivan", pretenduojantis tapti patogiu mikroautobusu gausesnėms šeimoms, sporto ir aktyvaus poilsio entuziastams.

Varikliai. Šeštosios laidos T serijos modeliuose montuojami net šeši skirtingo galingumo benzininiai ir dyzeliniai varikliai. Dyzelių entuziastams siūlomi visiškai nauji, griežčiausius "Euro 6" taršos reikalavimus atitinkantys TDI varikliai. Kuriant šiuos jėgos agregatus, pagrindiniais konstruktorių prioritetais buvo patvarumas ir ilgaamžiškumas. Jie montuojami skersai kėbulo ir pakreipti 9 laipsnius į priekį. Galima rinktis vieną iš keturių 1,9 litro darbinio tūrio TDI variklio galios variantų: 62 kW (84 AG), 75 kW (102 AG), 110 kW (150 AG) ir 150 kW (204 AG). Pageidaujantys benzininio variklio, gali rinktis laiko patikrintą "Euro 5" taršos reikalavimus atitinkantį 2 litrų darbinio tūrio agregatą, pasiekiantį atitinkamai 110 kW (150 AG) arba 150 kW (204 AG). Visi bazinės įrangos "Euro 5" ir "Euro 6" varikliai turi "start-stop" sistemą, galinčią sutaupyti iki 15 proc. degalų.

Ergonomika ir komfortas. Naujoviška adaptyvinė važiuoklės kontrolės sistema ir DCC adaptyvinis tempomatas veikia darnioje sąveikoje ir užtikrina puikų važiavimo komfortą bei galimybę priderinti automobilio parametrus prie eismo sąlygų arba vairavimo stiliaus. Yra galimybė rinktis „įprastą”, „komfortišką” arba „sportinį” vairavimo stilių. Ši techninė įranga jau tapo įprasta automobiliuose, bet yra didelė naujovė komerciniuose furgonuose ir mikroautobusuose. Būtent šeštosios kartos "Volkswagen Transporter" vairuotojai vieni iš pirmųjų galės mėgautis lengvojo automobilio važiavimo komfortu darbui skirtoje transporto priemonėje.

Vienu iš neginčijamų "Volkswagen Transporter" šeimynos privalumų buvo ir išlieka neprilygstamas universalumas ir gausios suasmeninimo bei pritaikymo individualiems transportavimo poreikiams galimybės. Galima lanksčiai rinktis keleivių sėdynių skaičių ir krovinių skyriaus talpą, langų matmenis, šoninių ir galinių durelių tipą. Pirmojoje turtingesnėje už bazinę įrangoje galima užsisakyti elektra varstomas galines krovinių skyriaus dureles.

Saugumas. „Front Assist” erdvės priešais automobilį stebėjimo sistema (papildoma "Transporter", "Multivan" ir "Caravelle", standartinė "Multivan Business") nuolat stebi priešais automobilį esančią erdvę ir matuoja atstumą iki kitų eismo priemonių, jų greitį bei atpažįsta eismo kliūtis. Ji atpažįsta kritiškai sumažėjusią saugią distanciją ir įspėja vairuotoją apie tai bei kritiniu atveju padeda saugiai stabdyti. Apie galimai pavojingą padėtį vairuotojas įspėjamas vaizdo ir garso signalu. Veikiant kartu su ACC adaptyviniu tempomatu ir DSG automatine pavarų dėže, ši sistema esant reikalui gali automatiškai pristabdyti arba net visiškai sustabdyti transporterį. Priklausomai nuo situacijos, praėjus grėsmei, šis automatinės įrangos komplektas gali vėl padidinti transporterio greitį ir priderinti jį prie priešais važiuojančio eismo dalyvio greičio.

Naujajame "Volkswagen Transporter" taip pat montuojamas iš šios markės lengvųjų automobilių pažįstamas automatinis miesto avarinis stabdys, padedantis operatyviai stabdyti nedideliu greičiu važiuojant intensyvaus eismo gatvėmis, įvykus susidūrimui padedantis išvengti pakartotinio smūgio, žibintų veikimą operatyviai reguliuojantis "Light Assist" šviesų pagalbininkas, neleidžiantis akinti priešpriešinio eismo dalyvių.

Jeigu vairuotojo darbo vietoje sumontuotas daugiafunkcinis jutiklinis ekranas, vairuotojo budrumo kontrolės sistema specialia vaizdo kamera stebi vairuotojo veiksmus ir įspėja vairuotoją, kai ateina laikas daryti vairavimo pertrauką. Papildoma balso pranešimo funkcija suteikia galimybę vairuotojui per specialų mikrofoną kreiptis arba ką nors pranešti ant galinės sėdynės sėdintiems keleiviams, nepasukant galvos ir visą dėmesį skiriant tik vairavimui.

Vairuotojo balsas perduodamas salone esančiais garsiakalbiais. Visuose modeliuose su 4MOTION visų ratų pavara papildomai gali būti montuojamas nuokalnės pagalbininkas. Jis suteikia galimybę saugiai važiuoti kalno šlaitu žemyn, esant reikalui perskirstydamas variklio judesį sukibimą prarandantiems ratams ir atlikdamas stabdymą varikliu arba stabdžiais, jei vairuotojui tampa sunku kontroliuoti riedėjimą žemyn. Buksyruoti priekabas padeda specialus elektroninis stabilizatorius. Vėsaus klimato šalyse rekomenduojama papildomai užsisakyti šildomą priekinį stiklą.

Kainos. Gamintojas tikslias naujosios "Volkswagen Transporter" laidos automobilių kainas tikina paskelbsiąs jau artimiausiu metu. Pagal naująją "Volkswagen Nutzfahrzeuge" strategiją, laukiama, kad naujosios kartos transporterių kainos bus tokios pat, kaip pirmtakų arba net šiek tiek žemesnės. Kai kurių bazinių modelių kainos bus žymiai mažesnės už panašios komplektacijos pirmtakų.

Tikimasi, kad "Volkswagen Transporter" kainuos nuo 23 035 eurų (be PVM), o už pigiausią "Volkswagen Multivan" teks pakloti nuo 29 952 eurų (su PVM).

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"