Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
TRASA

„Giulia“ su "Ferrari" pagardu

 
2015 07 05 6:00
Naujais "Alfa Romeo Gilia" į Lietuvą atkeliaus metų pabaigoje. 
Naujais "Alfa Romeo Gilia" į Lietuvą atkeliaus metų pabaigoje.  Gamintojo nuotrauka

105-ąjį gimtadienį švenčianti italų automobilių gamintoja „Alfa Romeo' jubiliejų pažymi pristatydama naują sedaną „Giulia“.

„Italų koncernas yra skelbęs, kad iki 2018 m. ketina išplėsti „Alfa Romeo“ modelių gamą ir pristatyti 8 naujus modelius. Vieną iš šio plano dalių mes šiandien ir matome. „Giulia“ rinkoje išsiskirs penkiais elementais – nepralenkiamo stiliaus itališku dizainu, aukščiausios kokybės novatoriškais varikliais, idealiai paskirstytu svorio balansu, unikaliais technologiniais sprendimais ir svorio-galios santykiu. Šis modelis, kuris bus varomas tik galiniais arba visais keturiais ratais, yra orientuotas į vairuotoją, jo emocijas ir vairavimo potyrius, kuriuos lemia itin jautrus vairas, akceleratorius ir stabdžiai“, – sako „Alfa Romeo“ įgaliotojo atstovo Lietuvoje, įmonės „Autobrava“ direktorius Renaldas Gineika.

Pasak "Autobravos" pranešimo žiniasklaidai, „Giulia“ išvaizda perteikia italų automobilių dizainui būdingas savybes – taisyklingas proporcijas, paprastumą ir kokybę. Tačiau taip pat neužmirštama ir galia – tai išduoda oro įsiurbimo angos ant kapoto ir išskirtinės išvaizdos sedano galas. Tuo tarpu automobilio vidus suprojektuotas vairuotojo patogumui, kad jis greitai galėtų pasiekti visus pagrindinius valdymo elementus, jie išdėstyti aplink vairą.

„Alfa Romeo“ visuomet garsėjo technologiškai pažangiais varikliais. Įspūdį padarys ir naujajame „Giulia“ modelyje besisuksiantis motoras, prie kurio tobulinimo prisidėjo „Ferrari“ inžinieriai.

Gamintojas skelbia, kad „Giulia“ varys 6 cilindrų benzino variklis, galintis pasiekti 510 AG. Nuo 0 iki 100 km/val. automobilis įsibėgės vos per 3,9 sekundes. Beje, nepaisant didelės galios, variklis naudos mažai degalų, nes turi elektroninę cilindrų išjungimo sistemą. Be to, kaip ir kiti naujos kartos benzino ir dyzelino varikliai, šis 6 cilindrų variklis pagamintas iš aliuminio, siekiant sumažinti priekinės ašies svorį.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklaminiai priedai
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITPrenumerata
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasKarjera
TrasaŽmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"