TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Hyundai“ į rinką išleidžia naujos laidos hečbeką i30

2016 09 10 8:43
Korėjiečių teigimu, naujasis "Hyundai i30" yra pats tikriausias XXI amžiaus technologijų produktas.   Gamintojo nuotrauka

2017 metų pradžioje „Hyundai“ koncernas nuo konvejerių serijiniu būdu pradės ridenti naujos laidos hečbeką i30, kuris, pasak korėjiečių pranešimo žiniasklaidai, „bus naujas žmonių automobilis: prieinamas, patrauklus ir smagus vairuoti“.

„Naujos kartos „Hyundai i30“ yra automobilis kiekvienam – jis teikia didžiausią vertę viengungiams, šeimoms, jaunam ir senam“, – sakoma Pietų Korėjos gamintojo pranešime žiniasklaidai. Esą naujasis“Hyundai Motor“ yra atsakymas į besikeičiančias vertybes ir vartotojų požiūrį į technologijomis grįstus sprendimus, stiliaus individualumą ir lankstumą.

„Su moderniomis informacijos, pramogų ir ryšio funkcijomis mes siūlome visa tai, ko tiksi šiandieninė skaitmenizuota karta ir nūdienos vartotojai“, – pranešime cituojamas Jochenas Sengpiehlis, „Hyundai Motor Europe“ viceprezidentas rinkodarai.

Pasak pranešimo, su dideliu efektyvių ir dinamiškų galios prietaisų pasirinkimu, naujos laidos „Hyundai i30“ galima patogiai ir dinamiškai vairuoti, jis judrus ir puikiai reaguoja į vairuotojo veiksmus. Tai pirmasis „Hyundai“ automobilis, kuriame montuojamas galingas ir ypač taupus naujasis 140 AG 1.4 T-GDI benzininis variklis su turbokompresoriumi.

Naujojo „Hyundai i30“ variklių darbinis tūris svyruoja nuo 1 l iki 1,6 l, o galia – nuo 95 AG iki 140 AG. Varikliai montuojami su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže arba 7 laipsnių automatine pavarų dėže su dviguba sankaba.

Naujos kartos „i30“ sukurtas ir išbandytas Europoje. Pagreitinti ilgaamžiškumo bandymai ir dinaminis bandymas vyko sudėtingiausioje pasaulyje lenktynių trasoje – Nurburgringo šiauriniame žiede. Automobilis taip pat buvo bandomas ir įvairiuose Europos keliuose ekstremaliomis sąlygomis – nuo Švedijos ir Alpių kalnų, kur buvo ypač šalta, iki karščiu alsuojančios Pietų Ispanijos. Naujasis „Hyundai i30“ dar kartą patvirtino, jog yra atsparus pačioms ekstremaliausioms oro sąlygoms.

Inžinieriai-projektuotojai naująjį i30 apibūdino šitaip: tikslus, nuspėjamas valdymas; dinamiškas važiavimas; stabilumas ir komfortas kelyje; palyginus su pirmtaku, naujos laidos „Hyundai i30“ vairas yra jautresnis, o automobilio atsakas į vairuotojo komandas yra 15 milisekundės greitesnis.

Naujos kartos i30 važiuoklė buvo perdaryta iš esmės, kad užtikrintų dinamišką važiavimą, gerą automobilio reakciją ir didesnį patogumą važiuojant. Visuose modelio variantuose tą užtikrinti padeda standartinė daugiasvirtė pakaba su dviguba apatine svirtimi ir automobilio dinamines bei greičio charakteristikas gerinantys amortizatoriai.

Stabdymo charakteristikos optimizuotos padidinus priekinių ratų stabdžių diskų skersmenį iki 288 mm, o tai leidžia vairuotojui stabdyti didesne jėga, ypač kai ratai būna karšti.

Įdomu, kad „Hyundai Motor“ yra vienintelis automobilių gamintojas pasaulyje, kuris automobiliams gaminti naudoja savo gamybos plieną. Tai yra privalumas, ir juo pasinaudota kuriant naujos kartos i30. Anot pranešimo žiniasklaidai, jo kėbulas tvirtas ir lengvas, o tai reiškia geresnes dinamines charakteristikas ir didesnį keleivių saugumą.

Palyginus su pirmtaku, naujojo i30 kėbule yra beveik padvigubintas itin stipraus plieno kiekis iki 53 proc., tuo pačiu 28 kg sumažintas suvirintų kėbulo dalių svoris, o tvirtumas padidėjo iki 22 procentų.

Parengė Vidmantas UŽUSIENIS

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"