TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

“Hyundai“ ieško meilės

2013 06 25 6:00
Į automobilių sportą įsitraukusi „Hyundai“ tikisi suteikti savo prekės ženklui gyvybės. Reuters/Scanpix nuotrauka

Taip pavadintą komentarą portale just-auto.com paskelbė automobilių rinkos ekspertas Tony Lewisas. Specialistas svarstė, ko reikia korėjiečių prekės ženklui, kad jis rastų kelią ne tik į racionaliai mąstančių vairuotojų garažus, bet ir į jų širdis.

“Senas posakis „laimėk sekmadienį, parduok pirmadienį“, kilęs po „Ford“ grįžimo į lenktynes JAV su „Lincoln“ šeštajame dešimtmetyje, įgavo naują reikšmę kalbant apie „Hyundai“. Ši įmonė nenori būti didžiausiu pasaulyje automobilių prekės ženklu, bet trokšta tapti labiausiai mylima. Kompanija yra netikėtai nuoširdi pripažindama, kad jos prekės ženklo vertė, bent jau kaip ją suvokia vartotojai Europoje, nė iš tolo neprilygsta naujausių gaminių kokybei. Dažnai girdime, kaip automobilių korporacijų vadovai kalba apie siekį išlaikyti žavėjimąsi, pagarbą ar prekės ženklų vertę. Bandydami paaiškinti prekės ženklo pozicionavimą jie dažnai primena „Apple“ ar „Coca Cola“ fenomeną.

Bet būti mylimiems? Maniau, kad man pasigirdo, kai „Hyundai Motor“ vyriausiasis operacijų vadovas Tak Uk Imas ištarė šiuos žodžius atidarydamas naujas įmonės automobilių sporto dirbtuves prie Frankfurto. Bet ne, nepasigirdo. Šie žodžiai švietė ir ekrane už jo nugaros.

„Hyundai“ išleidžia labai daug pinigų mėgindama užsitarnauti meilę. Ji nuo 1999 metų remia pasaulinio lygio futbolą per sutartis su UEFA ir FIFA, kurios negali kainuoti pigiai. Ralio komandos su dviem automobiliais ir 100 aptarnaujančio personalo narių taip pat kainavo solidžią sumą. Kitais metais Brazilijoje vyks futbolo pasaulio čempionatas ir pridėjus dalyvavimą Pasaulio ralio čempionate (WRC) „Hyundai“ teks daugiau viešumos dėmesio nei bet kada.

Bet ar tai privers žmones ją pamilti? Kad ir kaip būtų, „Hyundai“ pardavimas einasi gana gerai. Pasaulinė paklausa pakilo nuo 2,8 mln. automobilių 2008 metais iki planuojamų 4,7 mln. vienetų šįmet. Taigi markė gana populiari, net nereikia svarstyti, mylima ji ar ne.

„Hyundai“ įsisąmonino ir dar vieną nerašytą automobilių sporto taisyklę: lenktynės patobulina markę. Pasak T.U.Imo, įsipareigojimas dalyvauti WRC yra ir įsipareigojimas pagerinti visų mūsų automobilių galimybes. "Kitos laidos mūsų automobiliai bus geresni dėl pamokų, kurias išmoksime WRC, ypač ilgaamžiškumo ir patikimumo“, - sakė jis. Tai neabejotinai reiškia automobiliams perteikiamas emocijas ir aistrą, panašiai kaip tai padarė „Toyota“, sukūrusi GT 86.

Ieškant meilės, reikia aistros. Šią pamoką tikriausiai svarbu išmokti ne tik „Hyundai“, bet ir keletui kitų įmonių, kurios gamina puikius automobilius, bet žmonės jų negali pamilti, nes jie neturi dvasios.“

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"