TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Mahindra“ visureigis žemaūgiams

2016 01 01 12:38
Nė keturių metrų ilgio nesieksiančiu superkompaktiniu miesto visureigiu "Mahindra XUV 100", pasak jo gamintojo, galės važiuoti net 6 žmonės.  Gamintojo nuotrauka

Indijos automobilių gamintojas „Mahindra“ pranešė nuo šių metų pradžios pradėsiantis ridenti nuo konvejerių superkompaktinį miesto visureigį, kurio ilgis nesieks nė keturių metrų.

Pranešama, kad naujiena bus vadinama „Xool UtilityVehicle“ (XUV 100), maža to, ja galės važiuoti net 6 žmonės – trys priekyje ir trys ant galinių sėdynių. Anot „Mahindros“ rinkodarų specialistų, naujasis superkompaktinis visureigis konkuruos su prancūzų „Renault Kwid“.

Naujojo „Mahindra XUV 100“ dizainą kūrė garsios italų automobilių dizaino dirbtuvės „Pininfarina“. Beje, neseniai „Mahindra“ įsigijo 76 proc. „Pininfarinos“ akcijų, taigi ir toliau bus garantuotas glaudus bendradarbiavimas tarp indų ir italų. Nepaisant mažų gabaritų, superkompaktinis „Mahindra XUV 100“ būsimus vairuotojus žavės didelėmis ratų arkomis ir 15 colių ratlankiais. Taip pat standartinės versijos indų visureigis turės dvi saugos oro pagalves, elektroninę stabilumo kontrolės sistemą, ABS ir elektroniniu būdu valdomą stabdymo jėgų stabilizatorių.

Naujojo „Mahindra XUV 100“ ratus varys 1,2 litrų darbinio tūrio benzininis variklis ir 1,5 l dyzelis, turintis aukšto slėgio tiesioginio įpurškimo „Common Rail“ sistemą. Gamintojas daugumos techninių naujojo miesto visureigio duomenų neatskleidžia, tačiau jos neturėtų būti įspūdingos, kadangi „Mahindra XUV 100“ su benzininiu motoru maksimalus pajėgumas sieks vos 82 AG, su dyzeline jėgaine – 77 AG.

Kadangi supekompaktinė mašina bus labai mažos galios, kažin ar ją kada nors ateityje bus bandoma prigyti Europoje ir ypač – Lietuvoje, kur automobilio galingumas yra labai vertinamas. Sunku įsivaizduoti vien tai, kaip net 100 AG neturintis automobiliukas sugebėtų pavežti šešis dičkius lietuvius. Nebent jei visureigis riedėtų arklių kinkinio greičiu.

Maždaug prieš dešimt metų Lietuvoje jau buvo bandyta mūsų rinkoje įdiegti vidutiniškai daug žemesnio ūgio nei lietuviai Tolimųjų Rytų gyventojams skirtus visureigius. Tada mūsų pasieniečiams buvo nupirktos kelios dešimtys Pietų Korėjoje pagamintų „Suzuki Vitara“. Ir nors automobiliai buvo ilgesni nei 4 metrų, o jų plotis siekė apie 1,6 metro, Valstybės sienos apsaugos pareigūnai vis tiek skundėsi, kad važinėjant tokiomis mašinomis jiems sunku atlikti savo pareigas. Pasieniečiams kliuvo ankšta tuometinės laidos „Suzuki Vitara“ erdve, kadangi vienas šalia kito buvo priversti važiuoti susispaudę, o prireikus sunku buvo iš dėklo išsiimti net kovinius ginklus.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"