TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Maserati“ automobilių pardavimai išaugo daugiau nei du kartus

2014 02 18 15:47
Populiarus tarp prabangių automobilių pirkėjų "Maserati Ghibli" Lietuvoje buvo pristatytas pernai spalio mėnesį.   Oresto Gurevičiaus (LŽ) nuotrauka

Praėjusieji metai išskirtiniams prabangiems „Maserati“ automobiliams buvo itin sėkmingi – šių automobilių pardavimai pasaulyje, lyginant su 2012 m., augo net 148 proc., arba beveik du su puse karto. Tokią sėkmę lėmė puikus naujųjų „Maserati“ modelių „Quattroporte“ ir „Ghibli“, pasirodžiusių 2013 m., debiutas.

Iš viso „Maserati S.p.a“ koncernas pernai pardavė ir pirkėjams pristatė 15 400 „Maserati“ automobilių. Parduoti 7800 „Quattroporte“, kuriuo prekiauti pradėta 2013 metų kovo mėnesį, ir 2900 pernai spalį debiutavusio „Ghibli“ modelio automobiliai.

Užsakymų skaičius rodo, kad naujųjų „Maserati“ modelių populiarumas ir artimiausioje ateityje išliks aukštas: gruodžio 31 d. bendras dar nepristatytų abiejų modelių automobilių užsakymų skaičius siekė 26 tūkst. vienetų. Anksčiau pasirodžiusių „GranTurismo“ ir „GranCabrio“ modelių 2013 m. parduota 4700 vienetų - šis skaičius beveik nesiskyrė nuo šių modelių pardavimų 2012 m.

Praėjusiais metais pagrindine „Maserati“ rinka išliko JAV - šioje šalyje, lyginant su 2012 m., pardavimai augo 138 proc. ir siekė 6900 vienetų. Sparčiausiai pardavimai augo antroje pagal dydį Kinijos rinkoje: čia parduota 3800 „Maserati“ automobilių arba net 334 proc. daugiau negu 2012 m. Netgi Europoje, išgyvenusioje daug ekonominių problemų, naujųjų „Maserati“ modelių pardavimai augo 133 proc. ir siekė 2500 vienetų. Azijos-Ramiojo vandenyno regione (neskaitant Kinijos) ir Artimųjų Rytų regione pardavimai augo atitinkamai 52 proc. ir 81 proc.

Bendros „Maserati“ pardavimų pajamos 2013 m. siekė 1,659 mlrd. eurų (5,72 mlrd. litų). Lyginant su 2012 m., jos taip pat augo daugiau negu dvigubai – 120 proc. Ypač sėkmingas kompanijai buvo paskutinis 2013 m. ketvirtis: per jį „Maserati“ automobilių pardavimų pajamos siekė 776 mln. eurų ir sudarė 47 proc. visų metinių pajamų. Lyginant su 2012 m. paskutiniuoju ketvirčiu, pajamos augo beveik keturis kartus. Tokį augimą, anot gamintojo, visų pirma, lėmė sėkmingas „Ghibli“ modelio debiutas.

Šeštosios kartos keturių durų „Quattroporte“ su aštuonių ir šešių cilindrų, „Ferrari“ įmonės kurtais varikliais „Maserati“ pasauliui pirmąkart pristatė 2013 m. sausį Tarptautinėje Šiaurės Amerikos automobilių parodoje Detroite, o kovo pradžioje Ženevos automobilių parodoje įvyko pirmasis „Quattroporte“ pristatymas Europoje.

Sportinio sedano „Ghibli“ pasaulinė premjera įvyko 2013 metų balandį Šanchajaus automobilių parodoje. Automobilis Lietuvoje buvo pristatytas tų pačių metų vasarą. Frankfurto automobilių parodoje rugsėjį „Maserati“ pademonstravo „Quattroporte“ modelį su dyzeliniu varikliu, kuris yra montuojamas ir į „Ghibli Diesel“ automobilį. Taip pat šioje parodoje pristatytas „Ermenegildo Zegna Limited“ koncepcinis automobilis, sukurtas bendradarbiaujant su prabangiais Italijos mados namais „Ermenegildo Zegna“. Šis automobilis pasižymi išskirtinėmis spalvomis ir ypatingu salono dizainu, keliančiu asociacijas su vyrišku aukštos klasės kostiumu. Lapkričio viduryje „Maserati Ghibli“ debiutavo JAV, Los Andželo automobilių parodoje.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"