Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATAŠVIETIMAS
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
TRASA

„Maserati“ pristato atnaujintus „GranTurismo“ ir “GranCabrio“ modelius

 
2017 07 05 12:39
LŽ archyvo nuotrauka

Prieš kelias dienas su atnaujintais „Maserati GranTurismo“ ir „GranCabrio“ modeliais beveik vienu metu galėjo susipažinti ir amerikiečiai, ir šio legendinio automobilių gamintojo gerbėjai Europoje. 

JAV automobilių pristatymas vyko greta Niujorko akcijų biržos, iškart po to atnaujintus modelius pamatė ir legendinio Gudvudo greičio festivalio lankytojai D. Britanijoje.

„Maserati“ automobiliai visuomet žavėjo savo išraiškingu dizainu ir subtiliu sportiškumu. Tai aukščiausios klasės automobiliai, kurie praeivius priverčia stabtelėti ir pasukti galvas į šoną. „Maserati“ yra vienas seniausių automobilių gamintojų, kuriam rūpi ne tik nepriekaištingas automobilių dizainas, bet ir vairavimo patirtis. Atnaujinti „GranTurismo“ kupė ir „GranCabrio“ kabrioletas puikiai atskleidžia „Maserati“ aistrą prabangai ir sportiškumui“, – sako „Maserati“ prekės ženklo Lietuvoje vadovas Martynas Lukošiūnas.

„Maserati GranTurismo“ istorija siekia 1947 metus, kai „Maserati A6 1500 GT“ modelis pirmą kartą buvo parodytas Ženevos automobilių parodoje. Praėjus dešimčiai metų buvo pristatytas pirmas masinei produkcijai skirtas „3500 GT“.

Dabartinio modelio pirmtakas „3200GT“ debiutavo 1998-iais. Šis automobilis turėjo 3,2 l darbinio tūrio V8 benzininį variklį, kuriam pasiekti 370 arklio galių pajėgumą padėjo dvi turbinos. Dabartinis „GranTurismo“ debiutavo prieš dešimtmetį, tačiau buvo nuolat tobulinamas, kad galėtų suteikti tikrąsias ir pačias geriausias „Maserati“ automobilių savybes. Tai puikiai matoma šiemet atnaujintuose „GrandTurismo“ ir „GranCabrio“ modeliuose.

„Maserati“ genuose ir gilioje istorijoje užprogramuotas sportiškumas ir aistra greičiui bėgant laikui tik stiprėja. Tiek „GranTurismo“, tiek „GranCabrio“ turi 4,7 l darbinio tūrio V8 variklį, kuris be jokių papildomą oro padavimą užtikrinančių turbinų ar kompresorių sugeba pasiekti net 460 AG ir 520 Nm sukimo momentą.

Dar vienas iškalbingas faktas, kad šie varikliai rankomis surenkami „Ferrari“ gamykloje Maranele. Tokiu būdu užtikrinamas ne tik visapusiškas autentiškumas, tačiau ir pati aukščiausia agregatų kokybė. Variklis savo galią į galinius ratus perduoda per šešių pavarų automatinę „ZF“ greičių dėžę. Taigi pristatymui Gudvudo greičio festivalis, kuriame demonstruojami patys greičiausi, brangiausi ir unikaliausi pasaulio automobiliai, buvo pasirinktas neatsitiktinai.

Dėl atnaujintos išvaizdos, modeliai tapo ne tik dar labiau traukiantys akį, bet ir gerokai aerodinamiškesni. Tai reiškia geresnę kuro ekonomiją ir dar aukštesnį komforto lygį dėl sumažėjusio vėjo triukšmo.

Atnaujintų modelių salone patogu kaip ir anksčiau, tik naujų technologinių sprendimų pasirinkimas gerokai platesnis. Technologijų mėgėjams patiks naujas 8,4 colio lietimui jautrus ekranas automobilio funkcijoms valdyti, kokybišką garsą užtikrins aukščiausio lygio „Harman Kardon“ garso įranga. Automobilius bus galima derinti su „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ programomis išmaniuosiuose telefonuose.

Atnaujintas „Maserati GranTurismo“ galės būti „Sport“ arba „MC“ komplektacijos. „Sport“ nuo 0 iki 100 km/h įsibėgės per 4,8 sekundės ir galės pasiekti maksimalų 299 km/h greitį. Šiek tiek lengvesnis „MC“ bus greitesnis. Iki 100 km/h įsibėgės per 4,7 sekundės, o maksimalus greitis sieks 301 km/h.

Automobiliai į gatves išriedės 2018-ųjų pradžioje.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataŠvietimasTrasaKarjera
Žmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"