TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Mercedes-Benz“ modeliai tampa vis ekologiškesni

2014 03 03 15:12
Gamintojai tikisi naujųjų A, CLA ir B klasės "Mercedes-Benz" automobilių magiška suderinta taupumo ir galios trauka.       Gamintojos nuotrauka

Vokietijos automobilių gamintojas „Mercedes-Benz“ pristatė septynis naujus A, B ir CLA klasės modelius, kurie sunaudos iki 7 procentų mažiau kuro, palyginti su šių modelių pirmtakais.

Skelbiama, kad naujasis „Mercedes_Benz CLA 250“ šimtui kilometrų naudos šimtui kilometrų nuvažiuoti 5,4 litrus degalų, o anglies dioksido emisija tesieks 125 g/km. Lyginant su šio modelio pirmtaku, naujasis 211 arklio galių kupė emisiją sumažino 7-iais procentais – nuo 134 g iki 125 g/km. Šiuos pokyčius lėmė patobulintas kuro padavimo procesas, kuris šiam modeliui leidžia išlaikyti ne tik sportišką veidą, bet ir didelę galią – iki 100 km/h greitį jis pasiekia per 6,7 sekundės. Kupė montuojami „BlueDIRECT“ šeimos benzininiai varikliai.

Į A klasės „Mercedes-Benz 200 CDI“ modelį nuo šiol montuojamas 2,2 litro darbinio tūrio variklis, kurio didžiausia galia siekia 136 AG, o nuvažiavęs vieną kilometrą vienatūris į atmosferą išmes vos 102 gr. Anglies dvideginio. Nors pereita nuo 1,8 l prie 2,2 l darbinio tūrio variklių, tačiau tarša sumažėjo 7 g/km, o degalų sąnaudos tesieks 3,9 l/100km. Taip pat verta paminėti, kad A 200 CDI atitinka itin griežtus „Euro 6“ standarto ekologijos reikalavimus. Su puikiai vertinamais ir dyzeliniais varikliais varomais A 220 CDI, B 220 CDI ir CLA 220 CDI modeliais taip pat buvo daryti patobulinimai, kurie lemia efektyvesnį kuro panaudojimą, neprarandant buvusių variklio galios charakteristikų.

Be to, A 200 CDI 4MATIC ir A 220 CDI 4MATIC modeliai yra pirmieji kompaktiškos klasės „Mercedes-Benz“ automobiliai, turintys visų keturių ratų varančiąją sistemą. Šiuose modeliuose įdiegtos naujovės, pradedančios veikti variklio galios perdavimo į ratus procese, ir leidžia platų sukimo momento tarp priekinės ir galinės ašių panaudojimą. Šios inovacijos padėjo sumažinti automobilio svorį, tačiau kartu užtikrina ir optimalų galimybių panaudojimą ir aukštą sistemos našumą.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"