TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Mercedes-Benz“ supažindino su atgimusiu „Maybach“

2016 04 16 11:05
Vilniuje parodytas naujasis S klasės „Mercedes-Maybach“ su 6 l varikliu iki 100 km/h gali pagreitėti kaip sportinis bolidas - vos per 5 sekundes. Gamintojo nuotraukos

Pristatydama naujos laidos E klasės „Mercedes-Benz“ vokiečių gamintojo atstovė Lietuvoje bendrovė „Silberauto“ pademonstravo ir atgimusį išskirtinį limuziną „Maybach“. 

Tiesa, senas-naujas „Maybach“ dabar jau vadinamas kiek kitaip – „Mercedes-Maybach S-Class“. Lietuviškai – S klasės „Mercedes-Maybach“. Tai – Wilhelmo Maybacho, vieno vokiečių automobilių pramonės pradininkų, garbei. 1907 metais palikęs „Daimler“ kompaniją W.Maybachas įkūrė aviacinių variklių gamyklą, kuri 1919 metais pradėjo gaminti prašmatnius limuzinus. Prasidėjus karui gamykla sustabdė automobilių gamybą ir vėl rinko motorus lėktuvams.

Garsieji „Maybach 57“ ir „Maybach 62“ buvo pradėti rinkti jau ant „Daimler AG“ koncerno konvejerių 2002 metais, tačiau dėl krizės 2013-aisiais limuzinų gamyba trumpam nutrūko. Vis dėlto vokiečių koncernas pažadėjo atgaivinti „Maybach“ ir savo pažadą tęsi.

Keturios atgimusio „Maybach“ versijos

Pirmasis atgimęs „Mercedes-Maybach S600“, kurio ratus suka 6 litrų darbinio tūrio ir 530 AG motoras, buvo pristatytas 2014 metų pabaigoje Los Andželo (JAV) ir Guangzhou (Kinija) automobilių parodose. Vėliau nuo konvejerių pradėta ridenti S500 limuzino versija su 4,7 l ir 445 AG varikliu. Abi limuzino modifikacijos turi pasiutišką sukimo momentą – atitinkamai 830 Nm ir 700 Nm. Ir „Mercedes-Maybach S600“, ir S500 gali važiuoti didžiausiu elektronikos apribotu 250 km/h greičiu, nors limuzinų galimybės daug didesnės. Užtat mašinos iki šimto kilometrų per valandą įsibėgėja vos per 5 sekundes.

Abu automobiliai pirkėjams buvo pradėti siūlyti praėjusių metų vasarį. 2015 metų liepą į „Mercedes-Maybach S500“ buvo pradėta montuoti keturių varomųjų ratų sistema „4Matic“. Pernai rugpjūčio mėnesį buvo pranešta apie dar vieną pradedamą gaminti „Mercedes-Maybach“, šįkart – S400 su 333 AG 3 l motoru. Dar po kurio laiko „Daimler“ pristatė Amerikos rinkai skirtą ir metru ilgesnį nei ankstesnės modifikacijos „Mercedes-Maybach Pullman“, turintį dvi papildomas vietas mašinos gale (iš viso – 7).

Tyliausias sedanas

Žvelgiant į atgimusį, 118 tūkst. eurų kainuojantį „Mercedes-Maybach 600S“ prie „Mercedes-Benz“ Vilniaus salono paradinių durų buvo nesunku pastebėti, kodėl limuzinas neveltui yra priskirtas prie S klasės „Mercedes-Benz“ mašinų. Nuo jų bent jau iš išorės naujasis „Maybach“ skiriasi labai nedaug – pirmiausia didesnėmis priekinėmis radiatoriaus grotelėmis, labiau matomais prekiniais ženkleliais. Viduje svarbiausia „Maybach“ skiriamoji detalė – galinės sėdynės, kurias galima atlenkti 43,5 laipsnių kampu, jos gali masažuoti keleivių kūnus, o jų padėtys yra valdomos elektriniu būdu. Tokių sėdynių S klasės „Mercedes-Benz“ neturi.

Dar viena puiki naujųjų „Mercedes-Maybach“ savybė – labai mažas priekinės dalies pasipriešinimo oro masėms koeficientas. Jis siekia vos 0,26. Iš dalies ir dėl to atgimęs „Maybach“ yra vadinamas „tyliausiu“ sedanu pasaulyje.

.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"