TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„MINI“ automobilių prekės ženklas brango smarkiausiai

2016 10 26 17:30
„MINI Vision Next 100“ Gamintojo nuotrauka

Vertingiausių pasaulio prekės ženklų reitinge „Best Global Brands“ automobilių gamintoja „MINI“ per pastaruosius metus padarė didžiausią pažangą – jos prekės ženklo vertės prieaugis sudarė 18 proc. ir buvo didžiausias tarp visų premium segmento automobilių gamintojų. Šiuo metu „MINI“ prekės ženklas vertinamas 4,9 mlrd. JAV dolerių ir užima 88 vietą vertingiausių pasaulio prekės ženklų šimtuke.

Didėjančią „MINI“ prekės ženklo vertę pagrindžia ir geri pardavimų rezultatai – per aštuonis 2016 m. mėnesius visame pasaulyje parduota daugiau kaip 223 tūkst. „MINI“ modelių. Palyginti su tuo pačiu ankstesnių metų laikotarpiu, šis skaičius padidėjo 5,7 procento. Pagrindinis pardavimų augimo veiksnys – universalusis „MINI Clubman“ modelis.

„MINI“ prekės ženklo populiarumas nuosekliai auga ir Lietuvoje – per pirmuosius devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, šalyje užregistruota 7 proc. daugiau naujų „MINI“ automobilių. Šiuos automobilius dažniausiai renkasi jauni profesionalai, vertinantys „MINI“ prekės ženklo atspindimą dinamišką ir stilingą gyvenimo būdą“, – sakė „Modus Group“ atstovas, BMW ir „MINI“ prekės ženklų vadovas Lietuvoje Aurimas Tamašauskas.

„MINI“ prekės ženklas siekia atspindėti miestietišką gyvenimo ritmą, o šią filosofiją geriausiai perteikia šią vasarą pristatytas koncepcinis automobilis „MINI Vision Next 100“. Pagrindinė šio koncepcinio modelio idėja – užtikrinti suasmenintą kelionę ir dar geriau prisitaikyti prie kiekvieno naudotojo poreikių.

Agentūros „Interbrand“ sudaromas pasaulinis prekės ženklų reitingas „Best Global Brands“ skelbiamas septynioliktą kartą. Per 2015 m. vidutinė šimto vertingiausių pasaulio prekės ženklų vertė padidėjo 4,8 procento.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"