TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Nissan Qashqai“ kitąmet gaus autonominio valdymo funkcijų

2016 03 13 6:49
„Nissan Qashqai“ neužleidžia pirmųjų pozicijų Europoje, taip pat ir Lietuvoje. Gamintojo nuotrauka

Per mažiau nei 10 metų nuo „Nissan Qashqai“ modelio premjeros, kuri buvo vienas pirmųjų postūmių miesto visureigių segmento bumui, nuo gamyklos Sanderlende (Jungtinė Karalystė) konvejerių jau nuriedėjo 2,4 mln. šio modelio automobilių.

„Qashqai“ modelių jau pagaminta daugiau nei bet kurių kitų „Nissan“ modelių per tris bendrovės gamybos Europoje dešimtmečius. Šiandien „kiškiai“ aplenkė kitą legendinį „Nissan“ modelį Europoje – „Micra“, kurio gamybos apimtis sudaro 2 368 704 vienetų.

Pagamintų „Micra“ automobilių skaičių viršijantis „Qashqai“ rezultatas (2 368 705 vnt.) pasiektas per mažiau nei 10 metų. Sanderlande veikianti „Nissan“ gamykla iki šiol kasdien pagamina maždaug po 1200 „Qashqai“ modelių. Iki šių metų vasario pabaigos buvo pagaminta iš viso 2 398 134 vnt. Jungtinės Karalystės automobilių pramonės istorijoje dar nėra buvę tokio automobilio, kurio gamybos apimtis per tokį trumpą laiką būtų peržengusi 2 mln. vnt. ribą.

„Qashqai“ automobilis ir toliau diktuoja standartus krosoverių segmente, prisidėdamas prie spartaus „Nissan“ augimo Europoje. „Micra“ yra legendinis „Nissan“ automobilis Europoje, 18 metų gamintas mūsų Sanderlando gamykloje. Perpus greičiau tokį gamybos rekordą pasiekęs „Qashqai“ byloja, jog jis netruko užkariauti mūsų Europos pirkėjų širdis“, – teigė „Nissan“ Europoje viceprezidentas Colinas Lawtheris.

Šį mėnesį vykusioje Ženevos automobilių parodoje „Nissan“ pranešė, jog kitais metais pasirodysiantis „Qashqai“ bus pirmasis bendrovės automobilis Europoje su įdiegta autonominio valdymo technologija „Piloted Drive“. Su šia nauja technologija iš pradžių automobilį bus galima autonomiškai ir saugiai valdyti važiuojant viena juosta intensyviomis eismo sąlygomis greitkeliuose. Vėliau vairuotojams bus pasiūlyta daugiau autonominio valdymo galimybių.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"