TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Peugeot 3008“: pavykęs prancūzų eksperimentas

2014 04 01 6:00
Naujasis „Peugeot 3008“ Lietuvoje kainuoja nuo 55 357 litų. Gamintojo nuotrauka

„Nissan Qashqai“ sėkmė įkvėpė kitus gamintojus - Prancūzijos „Peugeot“ yra dar viena kompanija, pradėjusi nuo konvejerių ridenti „3008“, kuris papildė „krosoveriais“ vadinamų automobilių būrį. Atrodo, bendras prancūzų inžinierių ir rinkodaros specialistų kūrinys turėtų būti sėkmingas.

Kodėl žiniasklaida dažnai užsimena, kad prie „krosoverių“ ištakų stovėjo ne tik inžinieriai, bet ir rinkodaros specialistai? Logiką nesunku paaiškinti: „krosoveris“ yra tarytum trijų automobilių – hečbeko, universalo ir miniveno - mišinys. O kokio tipo mašinas labiausiai mėgsta, pavyzdžiui, Europa?

„3008“ rinkodaros ypatumai

Tyrimų bendrovės „JATO Dynamics“ duomenimis, Bendrijos šalyse 2013-aisiais populiariausi automobilių modeliai buvo „Volswagen Golf“, „Ford Focus“ ir mažylis „Renault Clio“. Pirmieji du yra hečbekai. Tačiau kai kuriose šalyse, pavyzdžiui, Estijoje, pagal perkamumą pernai pirmas buvo visureigis „Honda CR-V“. Gana noriai europiečiai perka ir šeimai skirtus minivenus. Suplak visus transporto tipus į vieną, pavadink „krosoveriu“ ir, žiūrėk, paviliosi iškart visus hečbekų, universalų ir minivenų pirkėjus.

Maža to, „Peugeot 3008“ jo gamintojai vadina dar ir didesnio pravažumo mašina. Kol kas nuo konvejerių rieda septyni „krosoverių“ modeliai. Jų benzininių ir dyzelinių variklių, taip pat vienos hibridinės jėgainės pajėgumas svyruoja nuo 114 AG iki 156 Ag. Tačiau nė vienas jų neturi visų keturių varančiųjų ratų sistemos. Galbūt gamintojai „Peugeot 3008“ priskiria prie visureigių dėl to, kad jo prošvaisa siekia net 17 centimetrų?

Pravažus ir praktiškas

Nors automobilis iš teisų nėra didesnio pravažumo, važiuoti juo bekele yra gana patogu. Važiuoklė sustyguota tiesiog puikiai, todėl net įveikiant didesnes duobes ar nelygumus smarkaus kratymo nejusti, vairavimo kokybė irgi nenukenčia.

Automobilis priverčia vairuotoją pasijausti dar geriau važiuojant asfaltu. Nors bandytos mašinos su 1,6 l ir 114 AG dyzeliu pajėgumas ir nėra išskirtinis, tylus ir ramus automobilio važiavimas gali lemti, jog ir nepastebėsi, kaip viršiji leistiną greitį.

„Peugeot 3008“ yra taupus. Gamintojų teigimu, vidutinės automobilio degalų sąnaudos yra tik 5,1 l/100 km, tačiau per keletą bandymų dienų, kai buvo įveikta daugiau nei 350 km, degalų sąnaudų matuoklis rodė apie 6,4 l/100 km vidurkį.

Pastebėjau tik du dalykus, kurie verti kritikos. Pirma, ankštoka ant užpakalinių sėdynių sėdintiems suaugusiems keleiviams. Antra, vairuotojo dėmesį blaško daugybė lyg jam dėl patogumo įrengtų valdiklių ant priekinio skydo, vairaračio. Didelius ir mažus valdiklius dėl jų gausos surasti sunku, o ypač tamsoje, todėl kartais geriau juos pamiršti, nes nukreipęs dėmesį gali sukelti avarinę situaciją. Tačiau juk idealių automobilių, kaip ir idealių žmonių, nebūna, tiesa?

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"