TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Porsche“ pristatė kelių monstrą „Cayenne GTS“

2014 11 13 12:35
"Porsche GTS" gali pasiekti 440 AG.   Gamintojos nuotrauka

Vokietijos automobilių gamintoja „Porsche“ pristatė sportišką savo visureigio versiją – „Cayenne GTS“. Naujasis modelis tapo galingesnis, greičiau įsibėgėja iki 100 km/val., o sunaudoja dar mažiau degalų. Drauge su sportiškuoju modeliu „Porsche“ buvo pristatyta irbazinė visureigio versija – „Cayenne“.

„Sportiškoji GTS versija sudaro 11 proc. visų „Cayenne“ pardavimų, todėl šis debiutas gamintojui yra svarbus. Naujasis modelis suteiks „Cayenne“ vairuotojams daugiau adrenalino ir už visureigio vairo leis pajausti, kad vairuojamas sportinis automobilis“, – teigė „Porsche“ atstovės Lietuvoje „Prime Auto“ vadovas Jonas Jokštys.

„Cayenne GTS“ ratus suka 3,6 l darbinio tūrio benzininis variklis su dviem turbinomis. Palyginus su ankstesniame modelyje naudotu V8 varikliu, naujasis agregatas išvysto 20 AG daugiau ir gali pasiekti 440 AG. Sukimo momentas taip pat išaugo iki 600 Nm, tačiau kuro suvartojimas sumažėjo 0,9l/100km. Naujojo „Cayenne GTS“ savininkai nuo 0 iki 100 km/val. galės spurtuoti 0,6 sek. greičiau. Dabar įsibėgėjimas trunka vos 5,2 sek., o įsigijus „Sport Chrono“ paketą – 5,1 sekundės. Maksimalus naujojo modelio greitis – 262 km/val. „Cayenne GTS“ standartiškai parduodamas su sportine išmetimo sistema, kuri suteikia gerai pažįstamą GTS modelių griausmą.

Naujojo „Cayenne GTS“ pakaba yra 24 milimetrais žemesnė nei standartinio modelio, o „Porsche Active Suspension Management“ pakabos sistema suderinta sportiniu režimu. Stabdymo galią užtikrina 390 mm priekiniai (358 galiniai) stabdžių diskai, kurie taip pat montuojami „Cayenne Turbo“ modelyje.

Dėl išorės dizaino sprendimų „Cayenne GTS“ modelis atpažįstamas ir pamačius jį gatvėje. Priekyje sumontuotos didžiulės oro paėmimo angos, o šonuose galima pastebėti praplatintas ratų arkas. Galinis ortakis ir apatinė automobilio dalis yra dažomi kėbulo spalva. Veržlaus automobilio įspūdį sustiprina juodos modelio ir kitų parametrų raidės, 20 colių ratlankiai, juodi priekiniai ir užtamsinti galiniai LED žibintai.

Drauge su „Cayenne GTS“ debiutuojančiame baziniame „Cayenne“ modelyje montuojamas jau gerai pažįstamas 3,6 l darbinio tūrio V6 benzininis variklis, kuris gali pasiekti 300 AG. Šis variklis nuo 0 iki 100 km/val. visureigiui leidžia įsibėgėti per 7,7 sek., o su „Sport Chrono“ paketu – per 7,6 sekundės. Kaip ir kituose „Cayenne“, baziniame modelyje bus montuojama daugelis kurą taupančių technologijų, tokių kaip „Start/Stop“ sistema, variklio ir greičių dėžės temperatūros valdymas siekiant sumažinti trinties nuostolius kol variklis neįšilęs, riedėjimo išjungus variklį sistema. Šios sistemos leidžia naujajam „Cayenne“ kuro sąnaudas sumažinti 0,7 l/100 km iki 9,2 l/100 km, o CO2 išmetimą sumažinti 21 g/km iki 215 g/km.

„Cayenne“ ir „Cayenne GTS“ pasauliui bus pristatyti Los Andželo automobilių parodoje lapkričio 19 dieną. Lietuvoje „Porsche“ įgaliota atstovė „Prime Auto“ jau priima išankstinius „Cayenne“ ir „Cayenne GTS“ užsakymus. Iš anksto naująjį modelį užsakantys pirkėjai jį turėtų gauti kovo mėnesį.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"