Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIA
TRASA

"Rail Baltica" juda į priekį

 
2013 06 12 6:00
Paskutinįsyk Marijampolės geležinkelio stotis buvo rekonstruota prieš 16 metų.  LŽ archyvo nuotrauka

Dvi sutartys pasirašytos su laikinosios sostinės bendrovių „Kauno tiltai“ ir „Mitnija“ konsorciumu, viena – su bendrove „Panevėžio keliai“.

„Kauno tiltų“ ir „Mitnijos“ konsorciumas „Rail Baltica“ ruože tarp Šeštokų ir Marijampolės geležinkelio stočių nuties Europos Sąjungos (ES) standartus atitinkančią 1435 mm pločio europinę vėžę ir rekonstruos esamą 1520 mm pločio geležinkelio liniją, taip pat atliks Marijampolės geležinkelio stoties rekonstrukciją.

Šios geležinkelio dalies tiesimo darbus konsorciumas įsipareigojo atlikti per 19 mėnesių, bendra projekto vertė - 216,8 mln. litų be pridėtinės vertės mokesčio (PVM). Marijampolės geležinkelio stotį „Kauno tiltai“ su „Mitnija“ privalės atnaujinti per 45 mėnesius, o darbai kainuos 75 mln. litų be PVM. Už šiuos pinigus rangovė dar turės sutvarkyti stoties teritoriją, rekonstruoti geležinkelio ir inžinerinių tinklų infrastruktūrą, kad galėtų būti aptarnaujami ir 1435 mm pločio (europinio standarto), ir 1520 mm pločio (rusiško standarto) vėžėmis atvykstantys traukiniai.

Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ su „Panevėžio keliais“ pasirašė rangos darbų sutartį, pagal kurią rangovas 24 km ruože nuties ES standartus atitinkančią 1435 mm pločio europinę vėžę ir rekonstruos esamą 1520 mm pločio geležinkelio liniją. Šiuos darbus panevėžiečių įmonė įsipareigojo atlikti už 165,7 mln. litų be PVM. Darbų atlikimo trukmė – 18 mėnesių.

Pasak „Lietuvos geležinkelių“ pranešimo spaudai, konkursiniai pasiūlymai įvertinti pagal du kriterijus – rangos darbų atlikimo terminą bei kainą.

Susisiekimo ministerija pažymi, kad pasirašytos rangos sutartys yra labai svarbios „sėkmingai įgyvendinant ypatingos valstybinės svarbos projektą „Rail Baltica“. „Šiomis rangos sutartimis šiandien turime visus rangovus, kurie įsipareigoja nutiesti ES standartus atitinkančią geležinkelio liniją nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos. Taigi su kaimynais lenkais pirmą kartą susijungsime europine vėže. Tai istorinis momentas, juolab kad europinio standarto vėžę Lietuva šiuo metu kloja vienintelė iš Baltijos šalių“, - sakė susisiekimo viceministras, bendrovės “Lietuvos geležinkeliai” valdybos pirmininkas Saulius Girdauskas.

DALINKIS:
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"