TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Range Rover Evoque“ – efektingas ir taupus

2015 03 02 6:00
Atnaujintame „Evoque“ įmontuotas taupus „Ingenium“ dyzelinis variklis. Gamintojų nuotraukos

Daugelis automobilių rinkos analitikų netikėjo, kad koncepcinis „Range Rover Evoque“ kada nors bus gaminamas. Nuostabu tai, kad serijinis „Evoque“ beveik nesiskiria nuo koncepcinio modelio.

Tie patys analitikai užsispyrę teigė, kad „Evoque“ tobulinti tiesiog neįmanoma. Tačiau kitą savaitę Ženevoje vyksiančioje tarptautinėje automobilių parodoje publikai bus pristatytas atnaujintas „Evoque“. Išankstines nuostatas laužantis modelis nuo pirmtako skirsis kiek griežtesniu ir drąsesniu veidu, į akis kris nauji adaptyvūs LED technologijos žibintai – tai pirmasis „Jaguar Land Rover“ modelis, kuriame įdiegtas šis sprendimas. Po variklio gaubtu įtaisyta taupiausia visų laikų „Land Rover“ jėgainė - keturių cilindrų „Ingenium“ tipo dyzelinis variklis.

Pabrėžia variklio efektyvumą

Atnaujindami miesto visureigio išorę koncerno dizaineriai paisė taisyklės „Nepersistenk“. Todėl klasika jau tapusi išvaizda keisis nedaug – naujas priekinis buferis, pora priekinių radiatoriaus grotelių versijų, išraiškingi naujos laidos žibintai ir trejetas naujų lengvo lydinio ratų komplektų.

Viduje pokyčių daugiau: nauji krėslai, durų daiktadėžės, nauja komunikacijos sistema, pasiekiama aštuonių coliu įstrižainės liečiamuoju ekranu, naujos apdailos medžiagos ir trejetas naujų interjero spalvų.

„Jaguar Land Rover“ nė neslepia, kad pagrindinė naujiena vis dėlto slypi po variklio gaubtu. „Ingenium“ tipo keturių cilindrų dyzelinis variklis TD4 atitinka „Euro 6“ aplinkosaugos standartus, jo anglies dioksido emisija siekia vos 109 g/km, o remiantis oficialiai pateikiamomis specifikacijomis 100 km kelio jis sunaudoja vos 4,2 litro dyzelino. Variklio, kurio blokas išlietas iš aliuminio, galia, nelygu versija, siekia 150 arba 180 AG. Jis taip pat yra 20-30 kg lengvesnis nei ankstesni TD4 serijos varikliai. Tai pats efektyviausias variklis koncerno istorijoje.

Benzino mėgėjams siūlomas keturių cilindrų 240 AG galios Si4 variklis, kurio varomas „Evoque“ 100 km kelio sunaudoja 7,8 litro benzino. Miesto visureigis su tokiu varikliu iki 100 km/h įsibėgėja per 7,6 s, o jo maksimalus greitis siekia 217 km/h.

Bekelei – pagalbinė sistema

Atnaujinti „Evoque“ bus pirmieji „Land Rover“ bendrovės modeliai, žymimi „E-Capability“ versijos ženklu. Tokio žymėjimo nusipelnys aplinkai nekenksmingos modifikacijos, kurias bus galima atpažinti iš mėlyna spalva nudažyto „Evoque“ ženklo.

Nors visureigis labiau skirtas miestui, „Evoque“ iš didesniųjų „Range Rover“ modelių gaus pagalbinę „All-Terrain Progress Control“ (ATPC) sistemą, kuri leidžia nustatyti optimalų greitį ir jo laikytis važiuojant bekele ir prastais keliais.

„Prabangių kompaktinių miesto visureigių rinkoje „Evoque“ neturi lygių. Žinant tai, mums teko sunki užduotis – patobulinti jį neprarandant nė vienos geros savybės“, - pažymėjo „Land Rover“ dizaino direktorius Gerry McGovernas.

Nuo 2011 metų buvo pagaminta ir parduota daugiau nei 400 000 „Evoque“. Šis modelis tapo greičiausiai parduodamas „Land Rover“ automobilių istorijoje. „Evoque“ įvairiuose tarptautiniuose automobilių bei dizaino konkursuose laimėjo daugiau nei 165 apdovanojimus. Atnaujintas „Evoque“ rinkoje pasirodys šių metų rudens pabaigoje.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"