Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIA
TRASA

„Regitros“ darbu patenkinti net neišlaikę egzamino

 
2016 11 08 13:01
Kasmet „Regitroje“ priimama apie 200 tūkst. teorinių ir praktinių patikrinimo egzaminų. LŽ archyvo nuotrauka

„Regitros“ teikiamomis paslaugomis labiau patenkinti vairavimo egzaminus laikę, o ne transporto priemonę joje registravę šalies gyventojai – tokius rezultatus parodė kasmet atliekama įmonės klientų apklausa. Tiesa, klientų pasitenkinimas gali kelti šypseną, mat „Regitros“ darbu patenkinti dauguma net ir vairavimo egzamino neišlaikiusių klientų.

Tyrimas nustatė, kad 2016 metais bendras klientų pasitenkinimas valstybės įmonės „Regitra“ teikiamomis paslaugomis yra 89,7 proc. Tačiau bendras klientų pasitenkinimo rodiklis, kai klientai į įmonę kreipėsi dėl vairavimo egzaminų paslaugų, buvo 3 proc. punktais aukštesnis ir sudarė 92,7 proc. Registracijos paslaugomis bendrai patenkinti 86,8 proc. vairuotojų.

„Turint galvoje, kad egzamino reikia luktelėti ir išlaikymo iš pirmo karto procentas yra perpus mažesnis, sunkiau pelnyti klientų pasitenkinimą apsilankymu įmonėje“ , – sakė „Regitros“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Saulius Šuminas. Pasak jo, įmonė kryptingai dirbo trumpindama laukimą eilėje, keldama egzaminuotojų bendravimo kultūrą, sudarydama sąlygas susipažinti su egzamino reikalavimais prieš jo laikymą bei automatizuodama procesus.

Tyrimo duomenimis, bendrąjį pasitenkinimo indeksą viršija visų populiariausių kategorijų vairavimo praktikos egzaminus laikiusių klientų atsiliepimai: patenkinti 92,5 proc. klientų, laikiusių vairavimo motociklu egzaminą, 92,8 proc. – demonstravę automobilio vairavimo įgūdžius ir elgsenos nuostatas bei 92,3 proc. laikiusių egzaminą siekiant įgyti teisę vairuoti sunkvežimius. Tiesa, būsimi autobusų vairuotojai įmonėje gautomis paslaugomis buvo patenkinti mažiausiai – jų pasitenkinimo indeksas 88 procentai.

Bendras klientų pasitenkinimo indeksas įvertintas pagal paslaugų kokybės (paslaugų patogumas, konsultacijų aiškumas, pan.), pasiekiamumo (srautų aptarnavimas, aptarnavimo laikas, informacijos prieinamumas, pan.) ir klientų aptarnavimo kokybės (laukimas eilėse, darbuotojų paslaugumas, bendravimo kultūra, problemų sprendimo efektyvumas, pan.) rodiklius.

Tyrimo metu buvo apklausti 1037 respondentai; 518 asmenų, pasinaudojusių transporto priemonių registracijos paslaugomis ir 519 asmenų, pasinaudojusių egzaminavimo paslaugomis.

Didžioji dalis respondentų laikė populiariausią automobilio (B kategorijos) vairavimo praktikos egzaminą. Paslaugomis labiausiai patenkinti vyrai, kurių amžius iki 25 metų. Kasmet „Regitroje“ priimama apie 200 tūkst. teorinių ir praktinių patikrinimo egzaminų.

Klientų pasitenkinimo indeksą pagal Vidaus reikalų ministerijos patvirtintą viešųjų paslaugų vartotojų patenkinimo indekso apskaičiavimo metodiką atliko UAB „Eurotela“.

DALINTIS:
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaZapad-2017Karjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"