TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

"Renault" atnaujino krovininį furgoną "Master"

2014 04 29 13:49
Galingiausias atnaujintas komercinis furgonas "Renault Master" turi 165 AG. Gamintojo nuotraukos

Prancūzijos automobilių gamintoja "Renault" pranešė, kad Birmingemo (Didžioji Britanija) komercinių automobilių parodoje pristato atnaujintą lengvąjį komercinį furgoną "Master“. Paroda duris atvėrė gegužės 29 dieną.

Kaip ir visi naujų ar atnaujintų krovininių furgonų kūrėjai, prancūzai pirmiausia pabrėžia padidėjusį atnaujinto "Master" taupumą. Pirmiausia dėl jo naujų „Twin Turbo 2.3 dCdi“ variklių. Nors didžiausia dyzelių galia siekia 165 AG, o tai tikrai neblogas rezultatas komerciniams furgonams, naujieji "Renault Master" gali, palyginti su maždaug tokios pat galios furgono pirmtakais, leidžia sutaupyti iki 1,5 litro/100 km. Galingiausios versijos prancūzų komercinis automobilis sunaudos vos apie 7 l degalų šimtui kilometrų nuvažiuoti. Apskritai visų 2,3 dCi dyzelių galia prasideda nuo 110 AG - ankstesnės versijos prancūziško furgono variklių galių diapazonas svyravo tarp 100 AG ir 150 AG.

Pasak gamintojų, degalų sąnaudas dar iki 10 procentų galima sumažinti paspaudus ekonominio režimo mygtuką, kuris reguliuoja variklio sukimo momentą ir klimato kontrolės sistemos nustatymus.

Komercinio "Master" salone - lengvajam automobiliui būdingi patogumai.

Bus galima rinktis daugiau nei iš 350 atnaujintos „Master“ klasės versijų automobilių. Siūlomos keturių ilgių ir trijų aukščių furgono versijos. Kai kurios jų yra tiktai furgonai, kitos modifikacijos turi keleivines ar platformines, važiuoklės kabinas. Yra furgonų su visais keturiais varančiaisiais ratais, su skirtinga - nuo 8 iki 22 kubinių metrų - krovininio skyriaus erdve. Naujienos – L4H2 ir L4H3 krovininiai furgonai su viengubais galiniais ratais, kurie, pasak "Renault" rinkodaros specialistų, turėtų idealiai tikti tolimiems reisams ir kurjerio paslaugas teikiančioms bendrovėms. Pasak gamintojo, didesnis tarpas tarp ratų arkų leidžia vežti padėklus furgono gale.

Totalus "Renault" furgonų klasės atnaujinimas pradėtas prieš metus. Pasak prancūzų, atnaujinimas leido "Renault" sustiprinti savo pozicijas pasaulio komercinių lengvųjų krovininių furgonų rinkoje - 2013 m. prancūziškų komercinių furgonų užimama rinkos dalis sudarė 14,5 procento.

Atjnaujintus „Renault Master“ furgonus Lietuvoje bus galima įsigyti „Renault“ prekybos atstovų salonuose nuo 2014 m. rugsėjo mėnesio. Automobiliai bus gaminami „Renault“ „SOVAB“ gamykloje Batiji mieste, Prancūzijoje.

Pasaulyje "Renault" lengvieji komerciniai automobiliai užima didelę, 2013-aisiais net 14,3 proc., siekusią rinkos dalį.
Atnaujinto "Renault Master" pasididžiavimas - nauji 2,3 l darbinio tūrio "Twin Turbo" motorai.

...

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"