TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Renault“ dizaineris

2016 06 07 6:00
Nauji modeliai, tokie kaip „Talisman“, neatpažįstamai pakeitė „Renault“ veidą. Gamintojo nuotrauka

Naujieji „Renault“ automobilių išorės ir vidaus dizaino pokyčiai pelnė pripažinimą įvairiose šalyse. Silverstoune, Didžiojoje Britanijoje, surengtoje britų automobilių leidinio „Autocar“ apdovanojimų ceremonijoje Laurensui van den Ackeriui buvo įteiktas Metų dizainerio apdovanojimas.

Šis apdovanojimas skirtas L. van den Ackeriui, kaip už dizainą atsakingam vyriausiajam „Renault“ viceprezidentui, kuris transformavo visą „Renault“ modelių gamą nuo tada, kai 2009 metais prisidėjo prie šio Prancūzijos automobilių gamintojo.

„Laurensas van den Ackeris yra ne tik įkvepiantis ir kelią rodantis lyderis, bet ir nuostabus automobilių dizaineris. Jam vadovaujant „Renault“ dizainas pasikeitė, kiekvienam automobiliui suteiktas akimirksniu identifikuojamas atpažįstamumas. Mes žavimės aiškia dizaino kryptimi, vadovavimo stiliumi, leidžiančiu puikiai pasirodyti kitiems, ir faktu, kad jo komanda kuria tokius visuotinai geidžiamus produktus“, – sakė „Autocar“ redaktorius Mattas Burtas.

Komentuodamas jam skirtą apdovanojimą, L. van den Ackeris, už dizainą atsakingas vyriausiasis viceprezidentas, pasakė: „Jaučiuosi labai pagerbtas ir dėkingas gaudamas šį žurnalo „Autocar“ įsteigtą, prestižinį apdovanojimą. Norėčiau jį paskirti savo dizainerių komandai, kuri nenustoja manęs stebinti savo išradingumu ir aistra. Gražių ir pažangių automobilių kūrimas mus įkvepia kiekvieną dieną, o šis svarbus pripažinimas mus motyvuos dar labiau.“

Vadovaujant L. van den Ackeriui 2010 metais buvo pradėta „Renault“ dizaino strategija „Life Flower“ („Gyvenimo gėlės“), ji įkvėpė koncepcinių automobilių seriją ir naują „Renault“ modelių gamą. „Life Flower“ suformuota iš individualių „žiedlapių“, kiekvienas jų atitinka tam tikrą žmogaus gyvenimo tarpsnį: kai jie įsimyli, keliauja vėjui kedenant plaukus, sukuria šeimą, kai dirba – žaidžia ir tampa išmintingesni. Ši dizaino strategija susieta su naujojo stiliaus kalba, kurią, gamintojo teigimu, nusako trys markės viziją apibrėžiantys žodžiai: paprasta, jausminga ir šilta.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"