TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Renault“ nuo šiol degs aistra gyventi

2015 04 25 6:00
"Dar to live" - šitaip angliškai skamba naujais Prancūzijos automobilių gamintojos šūkis "Renault" - aistra gyvenimui".  Gamintojo nuotrauka

Naujų automobilių rinkoje debiutuojant naujos laidos "Renault Espace", Prancūzijos kompanija į gyvenimą kartu paleidžia ir naująjį savo šūkį: „Renault" – aistra gyvenimui“.

Pasak bendrovės pranešimo žiniasklaidai, toks šūkis perteikia 2012 metais gamintojo pasirinktą naują požiūrį į automobilių dizainą. Jis taip pat pabrėžia gamintojo pažadą gaminti kokybiškus, patrauklius modelius, kurie palengvintų kasdienį jų naudotojų gyvenimą. Naujasis „Renault“ šūkis pradedamas įgyvendinti nuo 2015 metų balandžio.

Ilgametė „Renault“ tradicija gaminti „Voitures à Vivre“ , sakoma pranešime, nuo pat kompanijos gyvavimo pradžios pateikė novatoriško dizaino, sumaniai apgalvotus ir sukonstruotus, komfortabilius automobilius. Nuo 2012 metų markės DNR turėjo tikslą dominti klientus, panaudojant ir emocinį ryšį. Tai nulėmė naują požiūrį į automobilio dizainą, akivaizdžius šio sprendimo ženklus galime matyti jausmingose, žavingose ir atletiškose „Clio“, „Captur“, „Twingo“, „Kadjar“, o dabar – ir naujojo „Espace“ kėbulų linijose.

Šūkis „Renault" – aistra gyvenimui“ taip pat pabrėžia, anot kompanijos pranešimo žiniasklaidai, „Renault“ inžinierių ir dizainerių pastangas stebėti klientus ir jų kasdienį gyvenimą. Tai reikalinga, kad būtų galima pasiūlyti aukštos kokybės automobilius, išmanias naujoves ir paslaugas, skirtas palengvinti kasdienį gyvenimą. Iš jų pranešime minima multimedijos sistema R-LINK2®, ilgas vairuotojo pagalbinių sistemų sąrašas, automatiškai susilankstančias „Kadjar“ sėdynes ir „Multi-Sense®“ sistemą, siūlomą naujajame „Espace“.

„Mūsų naujasis šūkis „Renault" – aistra gyvenimui“ atspindi „Renault“ vykstančius didelius pokyčius, prasidėjusius kartu su naujojo „Clio“ pasirodymu, – sako Michaelis van der Sandas, Prancūzijos gamintojos vyriausiasis viceprezidentas pasaulinei rinkodarai. – Ir tai ne tik žodžiai. Šis šūkis yra įsipareigojimas mūsų klientams tęsti pokyčius, kurių rezultatas bus visiškai atnaujinta modelių gama. Mūsų dizainerių ir inžinierių komandų su užsidegimu sukurti modeliai kiekvieną mūsų klientų gyvenimo dieną turi padaryti lengvesnę ir malonesnę".

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"