TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Renault“ paneigė, jog atšauks 700 tūkst. automobilių

2016 01 22 14:30
Pernai testą su naujuoju „Renault Espace“ atlikę Berno universiteto mokslininkai nustatė, jog „Euro 6“ standarto dyzelinio variklio azoto oksidų emisija šiuo metu galiojančius reikalavimus viršija nuo 13 iki 25 kartų, bet duomenis klastojančios įrangos nerado. „Auto Motor und Sport“ nuotrauka

Europoje toliau vykdant tyrimą dėl galimai kitų gamintojų automobiliuose, kaip ir „Volkswagen“, sumontuotos taršos rodmenų klastojimo įrangos, naujos detalės palankios tiriamiems gamintojams: nors azoto oksidų taršos standartus viršija ir dalis kitų gamintojų modelių, tačiau, rodos, rodmenis klastojančios įrangos šie nemontavo.

Tyrimą atliekantiems pareigūnams praėjusį ketvirtadienį iškračius „Renault“ būstinę, koncerno akcijos, nutekėjus informacijai, per dieną smuko į istorinės žemumas, o gamintojo rinkos kapitalizacija sumenko net 5 mlrd. eurų. Tačiau netrukus padėtis ėmė taisytis, kai Prancūzijos vyriausybės atstovai patvirtino, jog nenustatė jokių „Renault“ automobilių taršos duomenų klastojimo atvejų, skirtingai nei „Volkswagen“ grupės gamintojų.

Taip pat „Renault“ kategoriškai paneigė esą 700 tūkst. automobilių reikės atnaujinti programinę įrangą. Gamintojo teigimu, visi „Renault“ automobiliai visiškai atitinka dabar galiojančius reikalavimus ir, kaip buvo pranešta 2015 m. gruodžio mėnesį, jie ne tik atitinka „Euro 6“ standartus, bet ir greitai turės patobulintą kietųjų NOx dalelių taršą mažinančią sistemą.

Gamintojo atstovės Lietuvoje, bendrovės „Sostena“ LŽ pateiktoje informacijoje dar kartą patikinama, jog visi „Renault Group“ automobiliai atitinka nustatytus reikalavimus. Juose nėra sumontuotos duomenis klastojančios programinės įrangos ar kitokių taršos kiekio matavimo įrangą klaidinančių prietaisų:

„Renault Group“ visiškai bendradarbiauja ir tęs bendradarbiavimą su tyrimą atliekančiais pareigūnais ir visiškai pritaria nuomonei, kad turi būti tobulinama taršos nustatymo metodika. Yra įprasta, kad laboratorijose atliekamų bandymų metu ir realaus eismo sąlygomis atliekamų bandymų rezultatai skiriasi, todėl NEDC degalų sąnaudų patvirtinimo bandymus reikia tobulinti, kad jie labiau atitiktų realias sąnaudas.

„Renault Group“ pradėjo tyrimų programą, kuria siekiama rasti sprendimą kaip dar labiau sumažinti nedidelę gamintojo automobilių taršą. Šios programos, kuriai skirti papildomi 50 mln. eurų, tikslas yra sukurti geresnius ir labiau realias sąlygas atitinkančius bandymus.

„Renault“ patvirtino, kad šiuo metu vyksta atšaukimo kampanija, kuri apima maždaug 15 tūkst. SUV automobilių, kuriuose sumontuotas dCi110 variklis. Šios kampanijos tikslas yra iš naujo suderinti variklio valdymo bloką. Ši problema buvo nustatyta, išspręsta ir pradėta taisyti 2015 m. rugsėjo mėn.“

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"