TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Renault“ pristatė „Laguna“ įpėdinį „Talisman“

2015 07 09 11:35
Galingiausias "Renault Talisman" turės 200 AG.  Gamintojo nuotrauka

Pasaulinė naujojo vidutinės klasės sedano „Renault Talisman“ premjera turėtų įvykti rugsėjį Frankfurto (Vokietija) autosalone, tačiau jau dabar prancūzai automobilių bendruomenei leido viena akimi žvilgtelėti į naująjį automobilį.

Pirmiausia į akį krenta alsuojantis galia, banguotas variklio dangtis ir įspūdingo dydžio firminis „Renault“ rombas ant priekinių radiatoriaus grotelių. Lygiai toks pat didžiulis Prancūzijos kompanijos prekinis ženklas kabo ir ant atnaujinto vienatūrio „Renault Espace“, kuris su visiškai nauju sedanu „Talisman“ dalinasi naują modulinę platformą CMF, priekio. Teigiama, kad naujoji platforma taps „pagrindu“ naujiems Prancūzijos aljanso „Renault-Nissan“ modeliams.

„Renault“ vadybininkai neslepia, kad „Laguna“ modelį keitė dėl to, kad jis morališkai paseno. Naujasis „Talisman“ už pirmtaką yra 15 cm ilgesnis (jo ilgis siekia 4,85 m). Jis taip pat yra 1,87 m aukščio ir 1,46 m pločio. 608 l tūrio naujojo sedano bagažinės erdvė yra viena įspūdingiausių savo klasėje. Tarp vidutinės klasės sedanų erdvesnė yra tiktai „Škoda Superb“ bagažinė, kurios tūris sudaro 625 l.

„Renault Talisman“ turės penkis įrangos lygius, iš kurių pati prabangiausia yra „Initiale Paris“. Ji turės ir visų keturių varančiųjų ratų, bendrą su atnaujintu vienatūriu „Renault Espace“ sistemą „4Control“. Iš kitų naujovių dėmesį, be jokios abejonės, trauks 8,7 colių lietimui jautrus multimedijos sistemos „R Link 2“ monitorius (jis yra montuojamas pačios prabangiausios įrangos "Talisman" sedanuose), taip pat – vairo mechanizmo, variklio (ir jo garso!), transmisijos ir amortizatorių algoritmus galintis kaitaliotui elektronikos kompleksas „Multi-Sense“. Pasak gamintojo, mieste ši sistema leis važinėti taip, kad pamirši, jog važiuoju sedanu, o ne mažyčiu automobiliu).

Po variklio gaubtu - „Euro 6“ reikalavimus atitinkantys varikliai su turbinomis, apie kuriuos gamintojas kol kas parteikė tik labai skurdžios informacijos. Šiuo metu žinoma tiek, kad naujojo „Renault Talisman“ ratus varys du benzininiai TCe 150 AG ir 200 AG motorai (greičiausiai tai bus taip pat ir į „Clio RS“ bei „Espace“ montuojami 1,6 l darbinio tūrio agregatai) ir trys dyzeliai – 1,5 l ir 110 AG, 1,6 l ir 130 AG, 1,6 l ir 160 AG.

Tvirtinama, kad Senojo Žemyno autosalonuose naujasis „Renault Talisman“ pasirodys metų pabaigoje, bet jo kainos gamintojas kol kas neatskleidė. Tiesa, rugpjūtį prancūzai žada pristatyti ir „Renault Talisman“ universalo versiją.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"