TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Renault Scenic Xmod“ - atsiradęs „iš reikalo“

2013 10 15 6:00
Aukštesnė nei kitų "Renault Scenic" versijų "Xmod" prošvaisa leidžia šios modifikacijos vienatūriui be didesnių sunkumų įveikti ir nedideles bekelių kliūtis.   Gamintojo nuotrauka

Prancūzų ir italų gamintojai nuolat į rinką paleidžia naujienų, kurių komercinė perspektyva neaiški, tačiau važinėti tokiais automobiliais malonu.

Prie tokių galima priskirti ir naująjį „Renault Scenic“ modelį – vienatūrį „Xmod“. Daugelis automobilių ekspertų sutartinai tvirtina, kad naujasis automobilis vargu ar būtų pradėjęs riedėti nuo konvejerio, jei ne vienas anksčiau į rinką paleistos naujosios „Scenic“ laidos trūkumas – jų automobiliai pernelyg žemi. Gerus kelius turinčios Prancūzijos vairuotojams maža „Scenic“ automobilių prošvaisa galbūt ir netrukdo važinėti. Tačiau, pavyzdžiui, Rytų Europos valstybių, taip pat – ir Lietuvos, kelių nė iš tolo nepalyginsi su prancūziškais, todėl mašinos aukštis gali turėti lemiamą reikšmę renkantis automobilį.

Matyt, tai pastebėjo ir „Renault“ gamintojai. Prieš kurį laiką „iš reikalo“ pradėto gaminti „Xmod“ prošvaisa yra 2 centimetrais didesnė nei kitų „Renault Scenic“ automobilių, o patį naujoką netgi pradėta vadinti didesnio pravažumo mašina, nors jis ir neturi keturių varomųjų ratų.

Kainų paradoksai

Įdomiausia, kad pats naujausias „Scenic“ modelis Lietuvoje kainuoja tiek pat, kiek ir kiti tokį pat variklį ir įrangą turintys "Renault Scenic" automobiliai.

„Kainoraštyje „Renault Scenic Xmod“ su prabangiausia „Bose“ lygio įranga ir „1.6 Energy dCI 130“ dyzeliniu varikliu (šią versiją išbandė ir LŽ žurnalistas - aut.) kaina prasideda nuo 93,6 tūkst. litų. Dar kokiais trimis tūkstančiais ji gali šoktelėti, jei užsisakysite papildomos įrangos. Tačiau pritaikius nuolaidas „Xmod“ kainuotų apie 70 tūkst. litų“, - pirkėju prisistačiusiam dienraščio žurnalistui telefonu maloniai dėstė oficialios „Renault“ atstovės Lietuvoje UAB „Sostena“ vadybininkas.

Tinklalapyje Renault.lt skelbiama, kad „paprasto“ „Renault Scenic 1.6 Energy dCI 130“ kaina su „Bose“ lygio įranga prasideda nuo 91 tūkst. 740 litų. Tačiau šiai kainai taikoma 15 tūkst. 120 litų nuolaida, dėl to šiuo metu mašiną galima įsigyti už 76 tūkst. 620 litų.

Atvirai kalbant, prancūzų kainodara atrodo paradoksaliai. Kam pirkti „paprastą“ „Scenic“, jei už tą pačią kainą galima įsigyti patobulintą jo versiją „Xmod“? Ši modifikacija už ankstesnius modelius yra ne tik pravažesnė, bet ir įspūdingesnės išvaizdos - netgi bazinės įrangos „Xmod" gali pasigirti sidabriniais „ragais" virš žibintų, atnaujintomis priekinio radiatoriaus grotelėmis, naujo dizaino ratlankiais.

Puikus ir mieste, ir užmiestyje

Nesu didelis „Renault“ ir apskritai prancūziškų automobilių gerbėjas. Tikriausiai kaip ir dauguma lietuvių vyrų. Todėl man ir „Xmod“ perspektyva neaiški.

Kita vertus, prancūzų dizaineriai yra labai subtilūs žmonės, jų elegancija ir netgi rafinuotas galantiškumas puikiai atsispindi automobiliuose, todėl jų pirkėjos dažniausiai būna moterys. Prie naujojo „Renault Scenic Xmod“ vairo irgi įsivaizduoju jauną moterį, į mokyklą ar darželį vežančią vaikus.

Vietos mašinos viduje – per akis. Užpakalinė sėdynė yra netgi ne dviejų skyrių su pereinamąja sekcija viduryje, kaip įprasta daugeliui automobilių, o sudaryta iš trijų sėdynių. Ir ant jų gali išsitekti ne tik vaikai, bet ir trys augaloti suaugusieji.

Vyrai gali nebijoti, kad važiuodama „Xmod“ šeima nepasieks kelionės tikslo, net jei bus kratomasi prastu užmiesčio keliuku. Tie du papildomi prošvaisos centimetrai daug duoda – netgi bekelėje „Renault Scenic Xmod 1.6 Energy dCI 130“ yra pravažus, už kelio iškilimų nekliūva, įklimpti su juo sunku. Tiesa, vienatūrį bandžiau esant sausai kelio dangai, o palijus ar pasnigus gali būti ir kitaip.

Tačiau didžiausias šios modelio versijos privalumas yra taupumas. Gamintojai teigia, kad, tarkime, bandytoji „Scenic Xmod“ versija šimtui kilometrų nuvažiuoti vidutiniškai sunaudoja 4,4 litro dyzelino. Važiuojant režimu, kuris buvo tolimas nuo ekonomiško, borto kompiuteris fiksavo nedaug didesnį rodmenį – 4,8 l/100 km.

Kai kurie bandyto „Renault Scenic Xmod“ techniniai duomenys

Gabaritai (ilgis/plotis/aukštis, mm) 4372/1845/1656

Variklio darbinis tūris (l) 1,6 dyzelis

Didžiausias galingumas (AG) 130 AG

Didžiausias sukimo momentas (Nm) 190

Ratų bazė (mm) 2704

Didžiausias greitis (km/h) 195

100 km/val. pasiekia per... (sek.) 10,3

Vidutinės degalų sąnaudos (l/100 km) 4,4

Anglies dvideginio emisija (g/100 km) 114.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"