TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Renault Twingo“: mažylis, turintis užuominą į limuziną

2014 12 09 6:00
Naujasis "Renault Twingo" gali važiuoti didžiausiu 165 km/h greičiu.  Gamintojo nuotrauka

Kalbama, kad šiuo metu pats originaliausias Prancūzijoje gaminamas automobilis - naujasis „Citroen Cactus“. Prie šio automobilio vairo tuo metu, kai bandžiau naująjį „Renault Twingo“, dar nebuvau sėdėjęs, todėl prancūzų originalumo viršūnė man kol kas yra šis mažylis.

Oficiali „Renault“ atstovė Lietuvoje bendrovė „Sostena“ suteikė progą išbandyti patį prabangiausią naujojo „Renault Twingo“ modelį – tą, kurio ratus suka turbiną turintis benzininis 0,9 litro trijų cilindrų variklis, o gamintojų deklaruojamos vidutinės degalų sąnaudos siekia vos 4,3 litro 100 kilometrų. Stebino mažojo hečbeko konstruktorių sprendimas pereiti prie užpakalinių varomųjų ratų.

Subalansavo miestui

Prancūzų „Renault Twingo“ galima laikyti atsakymu populiariajam italų "Fiat 500". Prancūzijos gamintojai iš tikrųjų pademonstravo išskirtinumą. Tarkime, paleisti į gatves užpakaliniais ratais varomą automobilį tuo metu, kai šios sistemos atsisako net vokiečių BMW, – labai savitas sprendimas.

Rinkdamiesi užpakalinius varomuosius ratus „Renault Twingo“ kūrėjai siekė iškart kelių tikslų. Pirma, nedidinant mašinos gabaritų padaryti erdvesnį nei ankstesnės laidos automobilyje saloną. Tikslas pasiektas: vos 3,6 metro ilgio automobiliuke laisvai jaučiasi - įsitikinau tuo asmeniškai - keturi suaugę žmonės.

Antra, „Renault Twingo“, kaip pabrėžia gamintojai, pirmiausia yra miestui skirtas mažylis. O miesto mašina turi būti manevringa. Kadangi šia savybe labiau pasižymi užpakaliniais ratais varomi automobiliai, dabar ir "Renault Twingo“ apsisukimo spindulys tėra 9 metrai. Apsisukti gatvėje važiuojant naujuoju hečbeku neprireikia nė dviejų juostų, riedant atbulomis jį įmanoma įsprausti ir į labai ankštą vietą tarp dviejų automobilių.

Kita vertus, naująjį „Renault Twingo“ bandžiau rudenį, kai dar buvo gana šilta. Mat didžiausi užpakaliniais ratais varomų transporto priemonių trūkumai atsiskleidžia važinėjant žiemą, ypač kai snyguriuoja, o kelių nespėjama valyti. Tada tokios mašinos tampa nestabilios, kyla didesnė avarijų tikimybė. Štai ir kirba mintis: ar prigis „Renault Twingo“ mūsų palyginti atšiauraus klimato sąlygomis?

Limuzinams būdingos smulkmenos

Tai bene vienintelis dalykas, kuris lietuviams gali pasirodyti nepraktiškas. Kiti prancūzų sumanyti dalykai turėtų patikti visų platumų gyventojams.

Vienas malonumas skrieti užpakaliniais ratais varomu automobiliu vingiuotais, dar sniego nemačiusiais Lietuvos keliais. Mažylis gana dinamiškas ir mieste. Dėl to, kad išskirtinai atrodo, jis traukia ir praeivių žvilgsnius. Mašinos išorės dizainas yra įspūdingas ir tikrai gali konkuruoti su „Mini“ ar „Fiat 500“. Originalus net juodas bagažinės dangtis - jis labiau primena užpakalines automobilio duris.

Viduje yra naujovių, kurios dar visai neseniai buvo būdingos tik prabangioms mašinoms. Pavyzdžiui, bandytame "Renault Twingo" modelyje net sumontuota degalus taupanti „Stop&Start” sistema.

Bandyto "Renault Twingo Energy TCe 90" techniniai duomenys

Degalų tipasBenzinas
Variklis3 cilindrų TCe 90
Didžiausia galia (AG)90
Didžiausias sukimo momentas (Nm)135
Didžiausias greitis (km/h)185
Greitėjimas 0-100 km/h (sek.)10,8
Vid. degalų sąnaudos (l/100 km)4,3

Šaltinis: renault.lt

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"