TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Talisman“ keičia požiūrį į prancūziškus automobilius

2015 09 23 6:00
„Renault Talisman“, atmetus išankstines nuostatas, - pats rimčiausias konkurentas segmento lyderiui „Volkswagen Passat“. „Scanpix“ nuotraukos

Prancūzai garsėja dėmesingumu estetikai, tačiau ne visokeriopu praktiškumu. Nors tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje „Renault“ paviljone daugiausia dėmesio teko naujam ketvirtos laidos „Megane“ hečbekui ir jo GT versijai, akys labiau krypo į keliais mėnesiais anksčiau debiutavusį naująjį „Talisman“ sedaną.

„Kada jūsų mūšis su italais?“ - praėjusį trečiadienį Frankfurte paklausė „Renault“ D segmento direktorius Frano Šušnjara, pasirodo, užkietėjęs krepšinio gerbėjas, kartu klestelėjus į jo vadovaujamos komandos išbaigtą svarbiausią prancūzų automobilio gamintojo pastarųjų metų projektą. Vasaros viduryje pristačiusi „Talisman“ sedaną, šįkart „Renault“ komanda į didžiausią Europos automobilių parodą atgabeno penkių durų universalo versiją „Grandtour“. Žinoma, sėdus į aukščiausios klasės „Talisman“ versiją „Paris Initiale“ pasaulis gali atrodyti kur kas gražesnis nei sėdint bazinės klasės automobilyje, tačiau vienas akivaizdus dalykas juntamas iškart – tai šio automobilio erdvumas.

„Pagaminome šį automobilį specialiai krepšininkams – jums, aukštaūgiams lietuviams“, - pokalbį tęsė prestižiniam D klasės „Renault“ segmentui vadovaujantis kroatas, per pastaruosius metus kartu su komanda kruopščiai gludinęs kiekvieną naujojo „Talisman“ detalę. Netrukus surimtėjęs jis grįžo prie automobilio esmės: „Talisman“ projektą pradėjome nuo balto popieriaus lapo. Tačiau esame Frankfurte ir visi suprantame, ką D segmento flagmanas, limuzinas, reiškia gamintojui Europoje – tai pagrindinis jo veidas. Nors vidutinių ir didelių sedanų ir universalų rinka pastaraisiais metais traukėsi, tačiau vien Europoje jų per metus nuperkama daugiau nei 1 mln. vienetų. Matome, jog nuo pernai šios klasės naujų automobilių pardavimas Europoje atsigavo ir šiemet auga toliau“, - LŽ sakė F. Šušnjara.

Erdvės pakaks visiems

„Renault Talisman“ kūrėjo teigimu, šis automobilis naujas ne tik savo estetika: priekinėse grotelėse stambiu profiliu įsirėžęs „Renault“ markės ženklas, C formos žibintai – tai naujoji prancūzų gamintojo dizaino kalba.

„Sėsdami prie šio automobilio projekto įvardijome keturis, mūsų nuomone, svarbiausius šios klasės automobiliui Europoje klientų keliamus reikalavimus ir jų maksimaliai laikėmės. Pirmiausia, tai estetika ir dizainas, antra – erdvumas ir komforto įranga, trečia – naujausios technologijos ir ketvirta – kokybė bei patogi eksploatacija, nes didesnė dalis šių automobilių įsigyjami kaip verslo automobiliai. Todėl, kasdien nuvažiuojant didelius atstumus, patogi eksploatacija yra būtina jų savybė“, - pažymėjo pašnekovas.

Egzempliorius, kurio salone kalbėjomės su F. Šušnjara, – naujai pristatytas „Grandtour“ universalas, beveik tokių pat gabaritų kaip ir sedano tipo „Talisman“ variantas.

„Talisman Grandtour“ modelis yra 4,86 m ilgio, 1,87 m pločio, 1,46 m aukščio. Atstumas tarp ašių – 2,81 metro. Erdvės iš tiesų užtektinai ne tik automobilio priekyje, bet ir antroje keleivių eilėje. F. Šušnjara patikino, kad antroje keleivių eilėje, net jei priekinės automobilio sėdynės maksimaliai atitrauktos, vis tiek pakaks erdvės 1,80 ūgio suaugusiam žmogui. Išbandėme savo kailiu ir galime patikinti, jog tiesa nepagražinta. Erdvės pakanka, ypač aukštos atrodo automobilio lubos, jis taip pat atrodo platus – sėdint dviem suaugusiems žmonėms priekyje baksnoti vienam kito alkūnėmis neteks. Tiek vairuotojas, tiek keleivis gali jaustis patogiai. Erdvumo požiūriu „Talisman“ - iš tiesų savo segmento lyderis.

„Erdvės automobilio gausiau atsirado ne tik dėl perplanuoto salono, bet ir naujoviškos sėdynių architektūros. Jos vienas pagrindinių automobilio komforto elementų. Sėdynės yra ne tik šildomos ir vėsinamos, bet ir masažinės. Masažinė vairuotojo sėdynė komplektuojama su antruoju pagal lygį įrangos paketu“, - svarbias komforto smulkmenas pažymėjo F. Šušnjara.

Vietos gausu ne tik salone: vien priekiniuose ranktūriuose - 25 litrai talpos įvairioms smulkmenoms. „Talisman“ universalo bagažinės talpa siekia 572 l, nulenkus užpakalines sėdynes bagažinės tūris padidėja iki 1700 l. Modelyje rasime ir elektra valdomą bagažinės dangtį, atsidarantį pajudinus koją po užpakaliniu buferiu.

Valdymas – pagal nuotaiką

Kalbant apie automobilio salono elektroniką ir išmaniąsias technologijas, iškart dėmesį patraukė didelis jutiklinis ekranas, montuojamas ne horizontaliai, o vertikaliai. Anot. F. Šušnjaros, taip sekama vartotojų elgsenos tendencija: įpratę prie vertikalių išmaniųjų telefonų ekranų vairuotojai patogiau jaučiasi radę tokį ir automobilyje.

Pirmą kartą šiame segmente „Renault Talisman“ suderino „4Control“ sistemos ir aktyvių amortizatorių privalumus. Pasak „Renault“ D segmento vadovo, naujojo „Talisman“ manevringumas ir valdymas jam asmeniškai - pats maloniausias laimėjimas.

Mieste „4Control“ važiuoklė suteikia „Talisman“ išskirtinį manevringumą. Vertinant pasitikėjimą ir važiavimo komfortą, naujojo „Renault“ stabilumas posūkiuose ir miklumas atliekant staigius manevrus šį automobilį iškelia į tik jo paties klasės lygmenį. „Multi-Sense“ technologija leidžia suasmeninti įvairių nustatymų parametrus, naudojantis keturiais iš anksto nustatytais režimais („Comfort“, „Sport“, „Neutral“, „Eco“), taip pat pasinaudojant visiškai suderinamu „Perso“ režimu.

Šiuos režimus galima pasirinkti naudojantis tiek „R-Link 2“ multimedijos sistema, tiek centriniame pulte esančiu valdikliu, taip keičiant variklio reakciją, EDC transmisijos pavarų jungimo algoritmus, vairo stiprintuvo veikimo stiprumą, amortizatorių charakteristikas ir „4Control“ sistemos veikimą.

Keičiant važiavimo režimą, kartu keičiama ir automobilio salono atmosfera, parenkant apšvietimo spalvą (mėlyną, raudoną, rusvai raudoną, žalią arba purpurinę), prietaisų skydelio pateikimą ir spalvą, taip pat modifikuojant variklio garsą.

„Talisman“ komplektuojamas su dviem benzininiais ir trimis dyzeliniais varikliais, kurie komplektuojami su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže arba 7 laipsnių dvigubos sankabos automatine pavarų dėže. „Renault“ naujojo sedano ir universalo kainas ketina atskleisti po kelių savaičių. Tačiau pašnekovas patikino, jog jos nebus nei didesnės, nei mažesnės, nei diktuoja šio rinkos segmento konkurencinės sąlygos. Jei ne kaina, tai savo erdvumu, patogumu ir įdiegtomis naujausiomis technologijomis „Renault“ išties pavyko sukurti unikalų automobilį.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"