TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Taxify“ planuoja įsitvirtinti Lietuvos rinkoje

2014 12 18 14:01
Oresto Gurevičiaus (LŽ) nuotrauka

Vienas populiariausių taksi startuolių Baltijos šalyse „Taxify“ siekia užtikrinti savo pozicijas tarptautinėje rinkoje, plėstis dar 4 šalyse ir įsitvirtinti Lietuvoje. Ieškodami papildomo kapitalo, programėlės kūrėjai pritraukė 1,4 mln. eurų investicijų. Lietuvoje „Taxify“ veikti pradėjo spalio mėn. ir per kelis mėnesius suvienijo virš kelių šimtų taksi vairuotojų Vilniuje.

Kol kas didžiausiai investicijai į taksi programėlę Baltijos šalyse lėšų parūpino keli tarptautiniai investuotojai: vienas didžiausių reklamos tinklų pasaulyje „Adcash“, į tokias platformas kaip „Ask.fm“ ir „Odnoklassniki“ investavusi „Rubylight“ ir Londone įsikūręs investicinis fondas „TMT Investment“.

„Pirmiausia norime tvirtai įžengti į Vidurio Europos rinkas, nes vietos taksi bendrovių susidomėjimas yra didelis. Sparčiai plėsdami savo veiklą daugiau dėmesio skiriame taksi paslaugų kokybei, kad liktų patenkinti ir taksi vairuotojai, ir klientai“, – sako „Taxify“ steigėjas Markusas Viligas.

Šia investicija bus siekiama užsitikrinti pirmaujančią poziciją Rytų Europoje ir sparčią plėtrą naujose rinkose. Praėjusiais metais „Taxify“ veikla smarkiai plėtėsi – nuo 2014 m. sausio mėnesio užsakymų kiekis išaugo daugiau nei 20 kartų, o „Taxify“ pasiekė virš šimto tūkstančių vartotojų. Vilniuje „Taxify“ vienija kelis šimtus vairuotojų, o mėnesinis augimas Vilniuje jau yra virš 30 proc.

„Sistema patraukli vairuotojams – jei konkurentai iš vežėjų ima mokestį už kiekvieną kelionę – net klientui neįsėdus į taksi, „Taxify“ mokestį skaičiuoja tik nuo sėkmingai įvykdytos kelionės. Svarbu ir tai, kad konkurentų programėle besinaudojančiose taksi bendrovėse užsakymus tvirtina vairuotojai, kurie greičiausiai paspaudžia užsakymo priėmimo mygtuką, tačiau tai nebūtinai būna arčiausiai esantys vežėjai, kas dažnai taip pat sukelia papildomų komplikacijų keleiviams, kurie yra priversti ilgiau laukti automobilio, ypač jei jis atsiduria spūstyje. Mūsų programėlėje keleivis pats renkasi jam patinkantį automobilį ir gali pasirinkti arba arčiausiai esantį, arba pigiausią taksi“, – teigia bendrovės atstovas Lietuvoje Mantvydas Vaičiūnas. Jis taip pat pasidžiaugė, kad vidutinis kelionės įvertinimas Lietuvoje yra 4.6 iš 5 balų.

Pasak M. Vaičiūno, bendrovė suteikia taksi įmonėms ir pavieniams pagal licenciją dirbantiems taksi vairuotojams galimybę gauti papildomų užsakymų iš mobiliųjų prietaisų naudotojų. „Taxify“ dirba tik su kruopščiai atrinktais taksi vežėjais, turinčiais tvarkingus registruotus automobilius, o visi programėle besinaudojantys vairuotojai yra apmokomi individualiai. Sistema suprogramuota taip, kad per žemus įvertinimus turintys vairuotojai paprasčiausiai užblokuojami ir nebegali teikti paslaugų. Be to, kiekvienos kelionės istorija išsaugoma programėlės atmintyje, todėl keleivis visuomet turi įrodymą su kuo, kada ir kur važiavo. Tokiu būdu užtikrinamas keleivio saugumas. Dar vienas „Taxify“ privalumas – tikslus kviečiančiojo vietos nustatymas su GPS, taigi nebūtina įvedinėti pirminio adreso. Taip pat nereikalaujamas galutinis kelionės tikslas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"