TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Touareg“ ir „Cherokee“: tarp prabangos ir purvo

2015 04 29 6:00
Kaip ir visais laikais, naujasis "Jeep Grand Cherokee" tikrąją savo vertę parodo tik įsukus į bekelę. Gamintojo nuotraukos

Džipų mėgėjai į miesto vidutinės SUV klasės visureigį „Volkswagen Touareg“, aišku, žiūri su tam tikra doze ironijos. Tačiau naujojo „Jeep Grand Cherokee“ kūrėjai būtent "Touareg" genties vardu pavadintą transporto priemonę nurodo kaip svarbiausią konkurentą. Ar „Grand Cherokee“ gerbėjams tikrai gali įtikti „Touareg“?

Taip jau sutapo, kad abu visureigius teko bandyti beveik vienu metu. Vis dėlto į klausimą, ar prisiekusiems legendinių džipų fanatikams galėtų patikti „Volkswagen Touareg“, kuris pernai šventė vos dešimties metų jubiliejų, negalėčiau atsakyti. Kita vertus, ar vairuotojai, spėję pamėgti „Touareg“, negalvodami sutiktų persėsti į „Jeep Cherokee“, irgi didelis klausimas.

Bandant abu automobilius buvo akivaizdu tik viena: indėnų šerokių genties šeimynai priklausanti transporto priemonė, kaip jau įprasta per kelių dešimčių metų "Jeep" markės istoriją, labiau orientuota vyriškos giminės atstovams, o „Volkswagen Touareg“ vienodai tinka ir vyrams, ir moterims.

Viliotinis romantikams

Nors vokiško visureigio išorės linijos švelnios, jose netrūksta užuominų ir į agresyvumą. Vien ko vertos „Volkswagen Touareg“ užpakalinės ratų arkos, labai primenančios raumeningas šiurpą kėlusių senovės Romos gladiatorių kojas.

Palyginti su pirmtaku, švelnių ir kartu prabangių bruožų atsirado ir naujajame „Jeep Grand Cherokee“. Kai kampuotų džipų gamybą iš Amerikos automobilių milžino „Chrysler“ perėmė italų kompanija „Fiat“, automobilių gerbėjai, aišku, laukė ir kokių nors „Jeep“ dizaino pokyčių. Tačiau tokių didelių tikrai niekas nesitikėjo. Dabar „Jeep Grand Cherokee“ priekis su savo plokščiais žibintais – lyg iš akies luptas „Rolls-Royce Wraith“! O italų dizainerių valia suapvalintos kėbulo formos labai primena prabangųjį, patį galingiausią „Rolls-Royce“ istorijoje kupė. Argi galią mėgstanti stiprioji lytis galėtų tokiam atsispirti?

Tą patį galima pasakyti ir apie automobilių vidų. Bandžiau "Jeep" ir „Touareg“, kuriuos varo 3 l dyzeliniai varikliai. Dyzelinio "Jeep Grand Cherokee“ kaina prasideda nuo 49 913 eurų, „Volkswagen Touareg“ - nuo 51 181 euro. Aišku, norėdami pirkėjams įsiūlyti tiek kainuojančias transporto priemones gamintojai stengėsi, kad jų salonuose netrūktų prabangos. Sakyčiau, gal net labiau patiko „Touareg“ vidaus apdaila – šviesių spalvų, skoninga. Bet prisiminkime, jog tai SUV klasės visureigis, kuriam prabanga – įvaizdžio dalis.

Ir „Grand Cherokee“, ir „Touareg“ gamintojai pažymi, kad jų automobiliai pirmiausia skirti gerokai didesnes negu vidutinės pajamas gaunantiems žmonėms. Dažniausiai prie tokių priskiriami verslininkai. Tačiau jiems dar rekomenduotina turėti ir romantinės dvasios, nes ne kiekvienas, ištisą darbo dieną tvarkęs reikalus, kuriuo nors iš visureigių lėks atsipūsti į gamtą.

Naujos laidos "Volkswagen Touareg", varomas 3 l darbinio tūrio variklio, gali važiuoti 225 km/h greičiu.

Romantika prabangoje ir purve

Naujieji „Volkswagen Touareg“ ir „Jeep Grand Cherokee“ panašūs ne vien kaina, turtinga įranga, pačiomis moderniausiomis technologijomis, bet ir techniniais duomenimis. Po „Volkswagen Touareg“ variklio gaubtu paslėptas 262 AG, o po „Jeep Grand Cherokee“ - 250 AG motoras. Šerokių genties atstovo didžiausias sukimo momentas siekia 570 Nm, tuaregų – 580 Nm. Nors skirtumas nėra didelis, važinėjant mieste jis jaučiamas. Gatvėse „Jeep Grand Cherokee“ neabejotinai vangesnis už konkurentą. Nustebino „Touareg“ valdymas – jis toks tikslus, lyg važiuotum sportine mašina.

Kita vertus, tikroji, romantinė, „Jeep Grand Cherokee“ stichija atsiskleidžia įsukus į bekelę. Naujasis visureigis paveldėjo iš pirmtako keturias važiavimo bekele padėtis, kurios puikiai padeda įveikti kitiems visureigiams sunkiai nugalimas kliūtis. Tai - „Sand“ („Smėlis“), „Snow“ („Sniegas“), „Rock“ („Uolos“) ir „Mud“ („Purvas“). Jau padėčių pavadinimai pasako, kokiose vietose gali jaustis užtikrintai važiuodamas „Jeep Grand Cherokee“.

Džipas lengvai kilo ir leidosi net 50 ar didesniu laipsniu pasvirusiais žemės paviršiais. „Volkswagen Touareg“ konstruktoriai tikina, kad vokiškas visureigis irgi gali saugiai įveikti 45 laipsnių kampu pasvirusias ir gana gilias natūralias kliūtis, tačiau pasimurkdyti juo bekelių purve neužteko drąsos. Trukdė „Jeep Grand Cherokee“ įvaizdis. Juk pasėdėjus prie „tikro“ džipo vairo labai sunku patikėti, kad taip pat sėkmingai gamtos kliūtis įveiks ir SUV klasės vokiškas visureigis. Bet gal tai tik išsigalvota baimė?

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"