TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Toyota“ pristatė deimanto formų visureigį

2016 11 15 6:00
Naująjį kompaktinį visureigį "Toyota C-HR" jo atstovai Lietuvoje pristatė aplinkoje, primenančioje modernų šiuolalikinį miestą.    "Lietuvos žinių" archyvo nuotrauka

Japonijos automobilių gamintojo „Toyota“ naujienos – miesto visureigio (SUV klasės) C-HR – premjera Lietuvoje įvyko.

Pasaulis su naujojo „Toyota C-HR“ koncepciniu modeliu buvo supažindintas 2014 metais Paryžiuje vykusioje tarptautinėje automobilių parodoje. Po dvejų metų nuo konvejerių pradėjęs riedėti serijinis modelis beveik nesiskiria nuo koncepcinio. Tokia praktika yra automobilių pramonėje gana reta.

Tada Paryžiuje demonstruotas C-HR prototipas atkreipė į save dėmesį neįprastu dizainu. Japonai kalbėjo, jog būsimasis visureigis buvo kuriamas taip, kad kuo labiau panėšėtų į nešlifuotą deimantą. Jo formos išlaikytos ir serijiniame modelyje – gilūs ir kartu grakštūs „Toyotos C-HR“ kėbulo įlinkiai staigiai šauna į viršų ir baigiasi į stačias viršukalnes panašiais aštriais išlinkimais, o tai labai primena ir neapdoroto deimanto paviršių. Svarbiausia, kad dizainerių aliuzija į brangakmenį nėra neskoninga, aštrios automobilio linijos turi savo vidinę filosofiją ir tvarką, kurioje dera ir veržlumas, jaunatviškumas, ir laukinė visureigio prigimtis, ir tik deimantui būdingas prabangos pojūtis.

Gamintojas mažąjį SUV vadina ne hečbeku, o kupė. Šis kėbulo tipas užšifruotas ir visureigio pavadinime – „Coupe High Rider“ (C-HR). Pasak gamintojo, mašinos pavadinimas atkreipia dėmesį ir į kupė formos linijas, ir į tai, kad visureigio kėbulas yra paaukštintas, todėl automobiliu ramiai galima važinėti ir ne pačia geriausia kelio danga.

Naujasis „Toyota“ gali būti ir tradicinis, varomas benzinu, ir hibridas. Benzininio visureigio C-HR ratus suka 1,2 l darbinio tūrio ir 116 AG variklis, hibridinio – jėgainė, kurią sudaro 1,8 l ir 122 AG benzininis variklis bei elektromotoras.

Japonų „Toyota C-HR“ papildė kompaktinių visureigių rinką, kurioje ir taip ankšta iki išprotėjimo. Jau kuris laikas joje dominuoja čekiški modeliai „Škoda Yeti“, japoniški „Nissan Juke“ ir „Suzuki Vitara“, vokiški „Opel Moka“. Tačiau naujasis C-HR siūlo ir savų kozirių. Tarkim, „Toyotos“ atstovų Lietuvoje internetinėje svetainėje naujasis visureigis lyginamas su keliais konkurentais, o iš palyginimo matyti, kad „Toyota C-HR“ konkurentus lenkia, pavyzdžiui, savo gabaritais. „Toyotos“ atstovai taip pat minėjo, jog ir naujojo C-HR kaina yra daug patrauklesnė nei konkurentų. Papildomai Senojo žemyno japoniškos markės gerbėjus gali traukti ir faktas, kad C-HR yra pirmasis kompaktinis „Toyotos“ visureigis, skirtas Europos rinkai.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"