TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Volkswagen“ pagausėjo hibridu ir visureigiu

2015 09 29 11:49
Naujasis "Volkswagen Passat Altrack" ir hibridas "Volkswagen Passat GTE" (tolumoje) pirmiausia skirtas jaunatviškos sielos šeimoms.  Gamintojo nuotrauka

Universalų "Volkswagen Passat" šeimyną papildė GTE modelis ir visureigis "Alltrack". Vokiečių gamintojo automobilių klasifikacijoje GTE indeksu žymimi papildomai įkraunami hibridai.

Naujajam hibridiniam "Volkswagen Passat GTĖ" judesį suteikia 156 AG pajėgumo 1,4 l darbinio tūrio TSI benzininio variklio ir 115 AG elektros motoro tandemas. Veikdami kartu, šie agregatai gali pasiekti 219 AG bendrą pajėgumą. Akumuliatorius įkraunamas iš įprasto elektros ir papildomai įkraunamas važiavimo metu naudojant stabdymo energijos regeneravimo sistemą.

Naudodamas vien tik elektrinį motorą "Volkswagen Passat GTE" gali įveikti iki 50 km kelią. Važiuojant hibridiniu režimu, su pilnu benzino baku ir visiškai įkrautu akumuliatoriumi, hibridu galima nuvažiuoti iki 1100 km.

Nuo įprastų "Passat" naujasis GTE iš išorės skiriasi per radiatoriaus groteles einančia ir žibintus jungiančia dekoratyvine mėlyna juostele ir būdingos „C“ raidės formos dienos šviesos LED žibintais. Rodmenų skyde ir borto kompiuteryje yra hibridinės pavaros valdymui skirtos priemonės – rodmenų skalės, įkrovos indikatoriai, įveikiamo atstumo prognozės rodikliai ir panašiai.

Daugelį naujojo "Volkswagen Passat GTE" funkcijų galima valdyti išmaniuoju telefonu, įdiegus "Car-Net e-Remote" papildomą programėlę. Per ją galima kontroliuoti akumuliatoriaus įkrovą, įjungti bei išjungti įvairias oro kondicionieriaus funkcijas ir net žvilgtelėti į žemėlapį bei pamatyti, kur buvo paliktas automobilis.

„Passat“ universalo GTE versiją Baltijos šalyse bus galima užsisakyti nuo lapkričio mėnesio. O šit padidinto pravažumo universalas „Volkswagen Passat Alltrack“ į salonus jau atriedėjo. Nuo įprasto universalo „Passat Variant“ jis skiriasi dugno, ratų arkų ir apatinės kėbulo dalies apsaugos skydais, masyvesniais buferiais ir apsauginiais slenksčių antdėklais, o jo prošvaisa yra padidinta iki 27,5 mm. Padidintą pravažumą užtikrina 4MOTION visų ratų pavara, EDS diferencialo blokatorius su XDS+ sistema ir papildoma DCC adaptyvinė važiuoklės kontrolės sistema, montuojama bazinės komplektacijos automobiliuose su 162 kW TSI ir galingesniais varikliais.

Gamintojų teigimu, "Volkswagen Passat Alltrack" yra puikus buksyravimo automobilis. Jis gali vilkti iki 2200 kg bendros masės priekabą su stabdžiais ir su ja įveikti iki 12 proc. statumo įkalnes.

„Volkswagen Passat GTE“ universalas Lietuvoje kainuoja nuo 41 042 eurų, tokio pat automobilio su sedano kėbulu kaina Lietuvoje prasideda nuo 40 158 eurų. „Volkswagen Passar Alltrack“ kainuoja nuo 37 875 eurų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"