Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
TRASA

„Volkswagen“ šriftui – „Raudonojo taško“ įvertinimas

 
2015 09 02 6:00
AFP/Scanpix nuotrauka

Šiemet jau 60-ąjį kartą Vokietijos Šiaurės Reino-Vestfalijos dizaino centre buvo įteikti prestižiniai „Red dot“ apdovanojimai. Tai konkursas, kuriame pripažinimo siekia dizaineriai, kuriantys inovatyvius masinei gamybai skirtus produktus.

Dėl nominacijų varžomasi trijose kategorijose: produktų dizaino („Red dot award: product design“), komunikacijos dizaino („Red dot award: communication design“) ir dizaino koncepcijos („Red dot award: design concept“). Šių metų konkursui pateiktus darbus vertino tarptautinė 27 dizaino, reklamos ir komunikacijos specialistų komisija.

Komunikacijos sprendimų kategorijoje nugalėtojo laurus pelnė „Volkswagen“ koncerno naujasis raštmenų stilius, kurį sudaro du šriftai – antraštinis „Volkswagen Head“ ir pagrindiniam žiniasklaidos turiniui aprašyti pritaikytas „Volkswagen Text“. Naujieji firminio stiliaus šriftai mažiau „įmantrūs“ ir labiau unifikuoti, t.y., beveik nepriklausomi nuo žiniasklaidos priemonės tipo bei vienodai tenkina tiek laikraštinės ar žurnalinės spaudos, tiek televizijos reklamos bei elektroninių žiniasklaidos priemonių keliamus reikalavimus.

Naujasis „Volkswagen" kompanijos raštmenų stilius „Red Dot" komisijos narius papirko pirmiausia savo paprastumu. /Gamintojo nuotrauka
Naujasis „Volkswagen" kompanijos raštmenų stilius „Red Dot" komisijos narius papirko pirmiausia savo paprastumu. /Gamintojo nuotrauka

„Nors šiuo metu didžiausią plėtrą patiria skaitmeninės žiniasklaidos priemonės, spaudos ir vizualinės reklamos sektorius taip pat nelieka užribyje. Be to, nuolat didėja skirtingų žiniasklaidos priemonių sinergijos reikšmė“, – taip būtinybę įvertinti rašmenų stilių komentavo „Red dot design“ komisijos pirmininkas ir konkurso vadovas prof.dr.Peteris Zecas.

„Volkswagen„ lengvųjų automobilių padalinio marketingo vadovas Xavieras Chardonas akcentavo naujojo rašmenų stiliaus universalumą ir pažymėjo, kad „prestižinis įvertinimas įkvėps visą koncerno kolektyvą tolimesniems kūrybiniams ieškojimams„.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklaminiai priedai
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITPrenumerata
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasKarjera
TrasaŽmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"