TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Volkswagen Tristar“ sugrįžta per Hanoverio parodą

2014 09 23 11:15
Koncepcinis pikapas "Volkswagen Tristar" gali važiuoti didžiausiu 185 km/h greičiu. Gamintojo nuotraukos

Nemažam būriui lietuvaičių tikrai atmintyje dar neišblėso simpatiški „Volkswagen Tristar Syncro“ furgonai ir sunkvežimiukai su varikliu gale bei įspūdingai aukštai iškelta krovinine platforma, kurie dešimtajame praeito amžiaus dešimtmetyje iš Vokietijos masiškai buvo užtvindę ką tik nepriklausomybę atgavusios Lietuvos kelius.

Legendiniai „Volkswagen Tristar Syncro“ davė pradžią „Volkswagen T“ serijos padidinto pravažumo transporterių šeimynai, kuri šiais metais mini trisdešimties metų jubiliejų. Ta proga vokiečiai prieš kelias dienas duris atvėrusioje Hanoverio tarptautinėje komercinių automobilių parodoje (IAA) pristatė sukakčiai skirtą koncepcinį modelį.

Konceopcinis „Volkswagen Tristar“ - tvirtai suręstas pikapas, turintis kabiną su dvejomis sėdynių eilėmis ir įdomių sprendimų, skirtų krovai palengvinti. Padidintą pravažumą užtikrina nuolatinė visų ratų pavara su galinės ašies diferencialo blokatoriumi ir 30 milimetrų padidinta prošvaisa. Išorės dizaine vyrauja žvilgsnį traukiantis naujoviškų bei gerai atpažįstamų elementų derinys. Iš priekio šviežumo suteikia visiškai pakeistas priekinės dalies dizainas ir modernūs LED žibintai, o žvelgiant iš šono, žvilgsnis slysta laiko patikrintomis tiesiomis linijomis ir funkcionaliais paviršiais.

Atvėrus vairuotojo dureles, pasitinka modernia įranga komplektuotas, tačiau praeitų „Volkswagen“ transporterių kartų stilistiką atkartojantis monolitinis prietaisų skydas. Panašia klasikos ir modernumo derme alsuoja ir kiti salono elementai – sėdynės, apmušalai, puošyba. Parodoje eksponuojamas pačią turtingiausią įrangą turintis koncepcinis modelis, kuriame sumontuoti šiuolaikiniai ekranai, pramogų ir vaizdo konferencijų įranga ir net kavos automatas.

Transporterio šoninėje dalyja rasi lengvai atpažįstamą užrakinamą apatinį krovinių skyrių, kuriame bagažas visiškai apsaugotas nuo neigiamo atmosferos poveikio. Be abejo, niekur nedingo ir dideliu universalumu bei pritaikomumu pasižyminti viršutinė krovinių platforma.

Pasak „Volkswagen Tristar“ kūrėjų, naujieji automobiliai puikiai tiks aktyvaus gyvenimo būdo bei ekstremalių sporto šakų entuziastams, lauko sąlygomis dirbantiems specialistams – miškininkams, kelininkams, sodininkams ir t.t. Kartu tai ir puikus ekspedicijų automobilis keliautojams.

Techniniai koncepcinio "Volkswagen Tristar" duomenys

KategorijaPadidinto pravažumo bendro pobūdžio transporteris
Matmenys (ilgis/plotis/aukštis, mm)4788/2320/2066
Pavaros mechanizmas"4Motion" nuolatinė visų ratų pavara, turinti mechaninį galinės ašies diferencialo blokatorių
Variklisdyzelinis 2.0 TDI
Maksimali galia (kW)150
Didžiausias sukimo momentas(Nm)450
Maks.greitis (km/h)185
Iki 100 km/h pagretėja per...(sek.)10
Pavarų dėžė7 lapsnių DSG

Šaltinis: "Volkswagen AG"

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"