TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Volvo“ įvaldė tris turbinas

2015 01 13 6:00
Naujasis „Triple Boost“ agregatas – švedų gamintojo pasididžiavimas. Gamintojo nuotrauka

2 litrų tūrio 4 cilindrų benzininis variklis su trimis turbinomis pasiekia per 450 AG – tokį naują „Triple Boost“ technologijos agregatą rinkai rengia švedų automobilių gamintojas. Tiesa, kol kas neatskleidžiama, ar šis agregatas bus naudojamas serijinėje gamyboje, tačiau tokiu atveju jo galios ir tūrio santykis (225 AG 1 litrui) taptų vienu didžiausių tarp gaminamų variklių. 

Pagal šį parametrą jis galėtų prilygti net itin greitojo „Bugatti Veyron“ jėgainei – jos 1200 AG galią padaliję iš 8 litrų darbinio tūrio gausime „tik“ 150 AG 1 litrui. Galingiausias dabar siūlomas „Volvo“ keturių cilindrų benzininis variklis yra į naująjį XC90 montuojamas 2 litrų tūrio T6 agregatas, kuris pasiekia 320 AG. Siekdami padidinti variklio galią iki 450 AG ar net daugiau, „Volvo“ inžinieriai sukūrė trijų turbinų sistemą, tačiau joje nė viena turbina nėra varoma išmetamosiomis dujomis, kaip įprasta turbininiuose varikliuose. Čia viena elektrinė turbina tiekia orą dviem lygiagrečiai veikiančioms turbinoms, iš čia jis patenka į cilindrus. Švedijos gamintojas tikina, kad elektrinė turbina greitai įsuka kitas dvi turbinas ir leidžia išvengti turbininiams motorams būdingo uždelsimo. Rinkos ekspertai spėja, kad naujos technologijos „Volvo“ varikliai gali kainuoti gerokai brangiau nei dabartiniai.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"