TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

"Volvo" suderino efektyvumą ir dinamiką

2014 04 25 13:06
Didžiausias papildomai įkraunamo "Volvo V60" pajėgumas - 283 AG. Gamintojo nuotrauka

Itin efektyvų „Volvo V60 Plug-in Hybrid“ – vieną geriausiai parduodamų 2013 metų Europos hibridinių elektrifikuotų transporto priemonių – dabar galima įsigyti ir su „Volvo Cars“ ištobulinta „R-Design“ versija.

„2013 metais pardavėme beveik 8 tūkst. įkraunamų hibridų. Prie „Volvo V60 Plug-in Hybrid“, pirmojo pasaulyje dyzelinio įkraunamo hibrido, pridėjus dinaminių „R-Design“ ypatybių, jo patrauklumas dar labiau padidėjo. Mūsų klientas gauna aukščiausią savo segmente galimą kokybę ir išskirtinį efektyvumą“, – teigia Alainas Visseris, „Volvo Car Group“ vyriausiasis viceprezidentas rinkodarai, pardavimams ir klientų aptarnavimui.

Išorės ir interjero harmonija

„V60 Plug-in Hybrid R-Design“ pasižymi daugybe išskirtinių interjero ir eksterjero ypatybių, kurios sukuria sportišką įvaizdį. Automobilio išorėje susilieja įkraunamiems hibridams būdingos detalės, „R-Design“ ypatybėmis išsiskiriantis automobilio priekis, galinis difuzorius ir 18 colių „Ixion“ ratlankiai. Automobilio vidus pasižymi išskirtinai „R-Design“ interjero dizaino elementais. Standartinės sportinės automobilio sėdynės yra aptrauktos juodu nubuku ir akyta oda. Maišydama akytą dizainą, juodą odą ir kontrastuojančias siūles, mūsų dizaino komanda sukūrė „R-Design“ interjerą, kuriame puikiai dera visos detalės ir kurį vainikuoja juodi stogo vidinės dalies apmušalai. Automobilis taip pat išsaugojo įkraunamiems hibridams būtiną įrangą ir informaciją.

Išradingas galios tiekimas

Priekinius „V60 Plug-in Hybrid“ ratus varo penkių cilindrų 2,4 l dyzelinis variklis su turbokompresoriumi, išvystantis 215 AG ir 440 Nm sukimo momentą. Automobilyje sumontuota šešių pavarų automatinė pavarų dėžė.

Galinę ašį varo elektrinis variklis, sukuriantis 68 arklių galią ir 200 Nm. Ši galia tiekiama iš 11,2 kWh ličio jonų akumuliatoriaus, sumontuoto po bagažine.

Žvėriška hibrido galia

Vairuotojas, naudodamas tris mygtukus, kurie suteikia automobiliui visiškai skirtingas vairavimo ypatybes, pasirenka reikiamą vairavimo režimą: „Pure“, „Hybrid“ arba „Power“.

Kai automobilis važiuoja numatytuoju „Hybrid“ režimu, anglies dioksido emisijos kiekis sumažėja iki 48 g/km. Tai atitinka 1,8 l degalų suvartojimą 100 km (NEDC sertifikavimo hibridų važiavimo ciklas). Be to, vairuotojui užtenka paliesti mygtuką ir jis gali pasirinkti, kad automobilis 50 km važiuotų varomas grynos elektros energijos, arba pasinaudoti mišriu dyzelinio ir elektrinio variklio veikimo režimu, kuris automobilį paverčia 283 AG žvėrimi su 640 Nm sukimo momentu.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"