TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Volvo V40“ žada nustebinti galia ir ekologiškumu

2014 02 25 15:13
Naujasis "Volvo V40 Cross Country" šimtui kilometrų nuvažiuoti sunaudos vos 4 l degalų. Gamintojo nuotraukos

Švedijos „Volvo Car Group“ praneša, jog naujieji „Drive-E“ varikliai pagaliau bus pradėti montuoti į kompaktiškąjį „Volvo V40“ bei padidinto pravažumo „Volvo V40 Cross Country“.

Hečbeko „Volvo V40“ pirkėjai jau dabar gali užsisakyti modelį su naujuoju keturių cilindrų dyzeliniu agregatu, kuris turi 190 arklio galių, o jo į atmosferą išmetamo anglies dvideginio kiekis siekia vos 85 g/km. Pasak ekspertų, tai geriausias galios ir ekologiškumo santykis prabangių automobilių klasėje.

Tačiau tai bus ne vienintelis naujos kartos „Drive-E“ variklis, kuris bus montuojamas į stilingąjį „Volvo V40“. Variklių gamoje taip pat bus ir 245 AG benzininis motoras.

„Galimybė greitai išvystyti greitį, greita reakcija ir tolygus variklio garsas padaro „Volvo V40“ vairavimą dar malonesnį, be to, užtikrinama degalų ekonomija ir mažas išmetamo anglies dvideginio kiekis“, – teigia „Volvo Car Group“ variklių skyriaus viceprezidentas Michaelas Fleisas.

Siekiant užtikrinti pageidaujamą reakciją, patogų vairavimą ir ekonomiškas degalų sąnaudas, „Drive-E“ varikliai siūlomi su nauja 8 pavarų automatine ir 6 pavarų mechanine pavarų dėžėmis, padedančiomis užtikrinti degalų ekonomiją. Modeliuose su automatine pavarų dėže rankiniu būdu pavaras galima perjungti šalia vairo esančiomis rankenėlėmis.

Revoliucinė „i-Art“

Hečbeko "Volvo V40" ratus varys 2 l 190 AG bei 245 AG "Drive-E" benzininiai motorai.

190 AG ir maksimalų 400 Nm sukimo momentą galinčiame pasiekti variklyje buvo įdiegta naujoji „i-Art“ technologija. Kitaip negu „Common rail“ sistema, kuri kiekvienam purkštukui paduoda tokį patį kuro kiekį, naujoji „Volvo“ inžinierių sukurta „i-Art“ technologija kontroliuoja slėgį kiekviename purkštuke.

„Aukšto 2500 barų degalų sistemos slėgio ir „i-Art“ technologijos derinys užtikrino puikius variklio našumo parametrus bei leido pagerint vidutines kuro sąnaudas ir smarkiai sumažinti išmetamųjų dujų emisiją“, – aiškina M.Fleisas.

Dyzelinis variklis taip pat patobulintas itin modernia dviguba turbina, taip pat - technologijomis, kurios sumažina trintį ir tiksliau sureguliuoja aušinimo sistemos vožtuvų vėdinimą, kas leidžia po šalto užvedimo greičiau sušildyti variklį.

Variklio apetitas - vos 3,3 l/100 km

Pasak gamintojų, dėl įdiegtų naujų technologijų daugiausia išloš būsimieji „Volvo V40“ pirkėjai. Kompaktiškas hečbekas su naujuoju D4 dyzeliniu varikliu šimtui kilometru suvartos tik 3,3 l/100 km. Padidinto pravažumo „Volvo V40 Cross Country“ su tokiu pačiu varikliušimtui kilometrų nuvažiuoti tesudegins 4 litrus degalų, anglies dvideginio emisija sieks tik 104 g/km.

Naujasis "Drive-E" variklis bus montuojamas į visus naujai nuo konvejerių ridenamus "Volvo" modelius, išskyrus visureigį XC90.

245 AG keturių cilindrų benzininio T5 variklio su turbina sukimo momentas – 350 Nm. Modelio su 8 pavarų automatine pavarų dėže degalų sąnaudos – 5,8 l/100 km, o išmetametamo anglies dvideginio kiekis - 136 g/km. Tiesa, kol kas šie rodikliai, pasak gamintojų, orientaciniai.

Pirmieji 2 l darbinio tūrio keturių cilindrų „Drive-E“ varikiai (gamyboje žinomi kaip „Volvo Engine Architecture“ (VEA)) pradėti gaminti 2013 m. rudenį. Nuo 2014 m. gegužės visi naujieji „Volvo“ modeliai (išskyrus visureigį XC90) bus siūlomi su naujaisiais „Volvo“ varikliais.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"