TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Volvo XC90“ gamina trimis pamainomis

2015 09 14 6:00
Net trys ketvirtadaliai naujojo „Volvo XC90“ pirkėjų rinkosi prabangiausią „Inscription“ komplektaciją. Gamintojo nuotraukos

„Volvo Cars“ atstovai informuoja jau sulaukę beveik 57 tūkst. naujojo flagmano „XC90“ užsakymų. Toks skaičius gerokai pranoko išankstines prognozes ir privertė paspartinti gamybos tempą.

„Kai 76 procentai klientų renkasi aukščiausios specifikacijos modelį „Inscription“, galime drąsiai sakyti, kad įsitvirtinome kaip premium segmento automobilių gamintojas“, – teigė „Volvo Cars“ pardavimo rinkodaros ir klientų aptarnavimo vyriausiasis viceprezidentas Alainas Visseris. Toks didelis užsakymų skaičius gerokai pranoko prognozes. Siekiant patenkinti tokį poreikį, Švedijoje, Torslandoje, įkurta gamykla dirba trimis pamainomis.

Aukščiausios komplektacijos „Inscription“ versija, išsiskirianti saugumo technologijomis ir komforto galimybėmis, populiariausia ne tik Europoje, bet ir Lietuvoje. „Atvirai kalbant, „Volvo XC90“ pardavimo rezultatai pranoko visus mūsų lūkesčius ir paklausa nuolat didėja, – neslepia „Volvo“ vykdomasis direktorius Lietuvoje Algirdas Binkevičius. – Vis dažniau į saloną užsuka norintieji apžiūrėti ir išbandyti naująjį „Volvo“ visureigį, domimasi jo specifikacijomis ir galimybėmis, o pirmieji pirkėjai Lietuvoje, užsisakę naująjį „XC90“, jau džiaugiasi juo.“

„XC90“ žymi naujo „Volvo“ istorijos etapo pradžią ir brėžia tolimesnės dizaino raidos kryptį, kurios pagrindas – inovatyvios technologijos ir siekis išnaudoti naują modulinės platformos technologiją SPA („Scalable Product Architecture“).

Naujausias pranešimas apie „XC90“ prekybos rezultatus pasirodė tuo metu, kai „Volvo“ paskelbė pirmojo 2015 metų pusmečio finansinius rezultatus.

Per pirmuosius šešis 2015-ųjų mėnesius buvo parduoti 232 284 automobiliai, o pirmojoje 2015 metų pusėje „Volvo“ operacinis pelnas siekė 171,9 milijono eurų; per tą patį 2014-ųjų laikotarpį šis rodiklis buvo 100 milijonų eurų. Tiesa, į rezultatus įtraukta ir įsigytų gamyklų Kinijoje apyvarta.

„Volvo“ investuoja į globalinės transformacijos planą – tai yra ilgalaikės strateginės programos dalis, siekiant įsitvirtinti tarp pasaulinių premium segmento automobilių gamintojų. Išnaudodama visiškai atnaujintos automobilių kategorijos galimybes, „Volvo“ artimiausiu metu siekia beveik padvigubinti pardavimą iki maždaug 800 tūkst. automobilių per metus.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"