TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

10 faktų apie „Ferrari“ ir „Lamborghini“, kuriuos verta žinoti

2015 07 12 6:00
2011-aisiais sporftiškiausiu pasaulio automobiliu pripažintas "Ferrari F458 Italia". Gamintojo nuotraukos

Žiūrint į šiuos bolidus, klausantis kurtinančio jų variklių gausmo ar sėdint jų viduje nesunku suprasti, kad jie yra kur kas daugiau nei vien tik sportiniai automobiliai, kuriuos lengva pamilti.

Kartu apie juos esama ir tokių faktų, kurie paskatins juos mylėti dar karščiau, teigiama juos surinkusios agentūros "Maniac" pranešime žiniasklaidai. Iš jų išskiriama dešimt, kuriuos pateikiame ir lzinios.lt skaitytojams:

1. Dauguma „Lamborghini“ automobilių modelių pavadinimų koridos garbei yra parenkami pagal kovinių bulių veisles, dėl to „Lamborghini“ pavadinimai yra ispanų, o ne italų kalba. Vienas tokių – „Gallardo“.

2. „Ferrari 458 Italia“ 2011 m. buvo pripažintas sportiškiausiu metų automobiliu.

3. Italijos policija „Lamborghini Gallardo“ naudoja pervežti donorų organams. „Lamborghini“ padovanojo porą „Gallardo“ automobilių Italijos policijai.

4. „Lamborghini Gallardo“ gale esantis sparnas automatiškai keičia savo kampą priklausomai nuo greičio. Važiuojant greičiau nei 130 km/val., jis pasikelia į viršų ir sumažina oro pasipriešinimą praktiškai iki nulio, o sulėtėjus iki 80 km/val. sugrįžta į savo pradinę padėtį.

Dauguma "Lamborghini" modelių yra pavadinti koridos garbei ir turi ispaniškų bulių veislių vardus.

5. Žymusis „Ferrari“ logotipas, vaizduojantis žirgą, toli gražu nėra susijęs su greičiu ir galia. Šį simbolį naudojo grafas Francescas Baracca, Italijos karinių oro pajėgų asas. Pritaikydamas šį logotipą Enzas Ferraris nusprendė originalaus simbolio fono spalvą pakeisti į geltoną. Taip gimė dabartinis „Ferrari“ logotipas.

6. „Ferrari“ automobilių gamykla Antrojo pasaulinio karo metu buvo dukart subombarduota. Tuometinis Italijos režimas vertė „Ferrari“ gamyklą gaminti produkciją karo reikmėms, tad sąjungininkų pajėgos fabriką bombardavo 1944 m. lapkritį ir 1945 m. vasarį. Vis dėlto gamykla bombardavimus išgyveno ir veikia iki šiol.

7. „Lamborghini Gallardo“ patenka į brangiausių sportinių automobilių dešimtuką. Vieno tokio automobilio kaina siekia 233,5 tūkst. eurų.

8. „Ferrari“ automobilių gamyklą tikriausiai galima laikyti „žaliausia“ pasaulyje. Ne todėl, kad ji išskiria nedaug anglies dvideginio, o dėl to, kad jos viduje yra... miškas.

9. „Lamborghini“ įkūrėjas pradėjo savo verslą, nes jam nepatiko jo „Ferrari“. Yra daug šios istorijos versijų, tačiau vyrauja tokia: Italijos traktorių gamyklos magnatas Ferruccis Lamborghinis buvo nepatenkintas tuo, kaip persijungia pavaros „Ferrari“ automobilyje, kurį buvo neseniai nusipirkęs. Kai jis apie tai pasakė savo draugui E.Ferraris, pastarasis kaltinimus atmetė. Tuomet F.Lamborghinis nusprendė, kad gali geriau, ir pradėjo savo vardo automobilių gamybą.

10. Dainininkas Frankas Sinatra yra kartą pasakęs: „Perki „Ferrari“ tuomet, kai nori kažkuo būti. „Lamborghini“ – tuomet, kai kažkas esi“.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"